• Dit is dus al de tweede keer dat ik probeer mensen te vinden die mijn story willen lezen. Anders kan ik het nooit opbrengen om er verder aan te schrijven als ik geen lezers heb. Misschien heb ik er geen omdat het niet zo goed is, maar ik zal wel zien.
    Hier is ie:



    Hey, ik ben Elodie maar voor de vrienden gewoon elle. Zou je graag willen weten wat ik allemaal meemaak. Lees dan zeker verder en verdiep je in mijn gedachten en gebeurtenissen.



    Elodie lijkt een gewone tiener, met gewone tienerproblemen. Ze voelt haar niet helemaal thuis bij haar vriendinnen, haar schoolpunten zijn zwak, haar moeder doet lastig én ze wordt dan ook nog eens verliefd op de verkeerde jongen. Als je meer wilt weten, lees dan verder.


    © Xiana



    Klik en lees (als je wilt).


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Er word naar mijn mening te veel gesmeekt om verder te lezen en dan haak ik af :'D
    Daarnaast is het zo gewoontjes.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Er word naar mijn mening te veel gesmeekt om verder te lezen en dan haak ik af :'D
    Daarnaast is het zo gewoontjes.


    They fell in love, didn't they?