• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, 1 Single, What Makes You Beautiful?, ONE DIRECTION! <3







    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    YEAAAAH ik heb antwoord van een beheerder van de hyve! ze gaat een groepsbericht versturen en ze vindt het een goed idee! BAM


    Yeaaaah woehoee!


    What's so bad about being different?

    PEOPLE WE ZIJN MISSCHIEN WAT VERGETEN! misschien mogen de nederlandse zenders het nog niet draaien omdat hij nog niet officieel is uitgebracht...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    PEOPLE WE ZIJN MISSCHIEN WAT VERGETEN! misschien mogen de nederlandse zenders het nog niet draaien omdat hij nog niet officieel is uitgebracht...


    -.-


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    PEOPLE WE ZIJN MISSCHIEN WAT VERGETEN! misschien mogen de nederlandse zenders het nog niet draaien omdat hij nog niet officieel is uitgebracht...


    wow daar heb je goed over nagedacht (;


    i'm broken, do you hear me.

    Wie oh wie heeft de single op zijn pc? Ik kan hem niet kopen. Fucking Narnia-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    wow daar heb je goed over nagedacht (;
    hahhaa dat was ik niet, dat was de berheerder van de one direction hyves, en die gaat het nu uitzoeken!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    hmm ik eet van die super lekkere koekjes, van die non stop cookies, die zijn echt te lekker (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Greenwich schreef:
    Wie oh wie heeft de single op zijn pc? Ik kan hem niet kopen. Fucking Narnia-,-


    http://www.youtube-mp3.org/

    Youtube link kopiëren en plakken en dan converteren!


    There is nothing more badass than being yourself

    PEOPLE KIJK DIT MAILTJE:


    Hmm, ik had 538 getweet en ze zeiden dat ze meestal wel wachtten op de officiële versie, maar dat ze het nummer door zouden geven aan de muziekredactie dus ik denk dat ze het dus wel gewoon mogen spelen? (:
    xxx

    dus ik ga gewoon om 12 uur naar die dj een mailtje sturen, dan gaan we tweeten, en als ze het niet mogen draaien horen we het vanzelf (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    hmm ik eet van die super lekkere koekjes, van die non stop cookies, die zijn echt te lekker (:



    oee ik be jaloeerss<3
    ik hou van die koekjes<3


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    PEOPLE KIJK DIT MAILTJE:


    Hmm, ik had 538 getweet en ze zeiden dat ze meestal wel wachtten op de officiële versie, maar dat ze het nummer door zouden geven aan de muziekredactie dus ik denk dat ze het dus wel gewoon mogen spelen? (:
    xxx

    dus ik ga gewoon om 12 uur naar die dj een mailtje sturen, dan gaan we tweeten, en als ze het niet mogen draaien horen we het vanzelf (:


    aaaw okaay(:


    What's so bad about being different?

    ik ben ff pretty little liars kjken(":

    xoxoxo


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    ik ben ff pretty little liars kjken(":

    xoxoxo
    okaayyy xoxoxox


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    mijn computer deed raar dus ik heb hem uitgezet, maar ik ben weer terug. maar hoelaat beginnen we met tweeten morgen?


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    riverdale schreef:
    PEOPLE KIJK DIT MAILTJE:


    Hmm, ik had 538 getweet en ze zeiden dat ze meestal wel wachtten op de officiële versie, maar dat ze het nummer door zouden geven aan de muziekredactie dus ik denk dat ze het dus wel gewoon mogen spelen? (:
    xxx

    dus ik ga gewoon om 12 uur naar die dj een mailtje sturen, dan gaan we tweeten, en als ze het niet mogen draaien horen we het vanzelf (:


    Hehe, ik had net naar iedereen die op dat topic gereageerd had een gb gestuurd met dat het misschien niet door zou gaan. Nou ja dan stuur ik ze iedereen dit wel ff.xd


    There is nothing more badass than being yourself