• 5 Boys, 1 Band, 1 Dream, 1 Single, What Makes You Beautiful?, ONE DIRECTION! <3







    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ben nu aan 't dansen door m'n woonkamer heen, ik heb het raam alleen half bedekt, want het is een groot raam en anders zien andere me raar doen. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahah Scary ^^


    heeel scary!
    whaha hij staat bij mij vet op repeat<3


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    heeel scary!
    whaha hij staat bij mij vet op repeat<3


    bij mij ook, voor de rest van de avond xd


    i'm broken, do you hear me.

    oké we moeten even een tweet verzinnen om morgen vanaf 12 uur te tweeten. hij moet beginnen met @radio538 en dan moet er natuurlijk ook de Titel enzo instaan (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    oké we moeten even een tweet verzinnen om morgen vanaf 12 uur te tweeten. hij moet beginnen met @radio538 en dan moet er natuurlijk ook de Titel enzo instaan (:


    We kunnen er een heel lange tweet van maken, gaan smeken of gewoon iets zeggen van wil je meer luisteraars draai dan 1D!


    There is nothing more badass than being yourself

    tygrfdjmudcmufvcdnmuyefvdcsx


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    We kunnen er een heel lange tweet van maken, gaan smeken of gewoon iets zeggen van wil je meer luisteraars draai dan 1D!
    oke zullen we dit doen; @radio538 wil je alsjeblieft One Direction - What Makes You Beautiful draaien? je zou er heel veel mensen blij mee maken x


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)oke zullen we dit doen; @radio538 wil je alsjeblieft One Direction - What Makes You Beautiful draaien? je zou er heel veel mensen blij mee maken x


    Die vind ik goed!


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    (...)oke zullen we dit doen; @radio538 wil je alsjeblieft One Direction - What Makes You Beautiful draaien? je zou er heel veel mensen blij mee maken x


    Die is goed, vooral als we hem niet met rust laten. x'DD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    oke zou iemand een topic willen maken met de tweet;

    @radio538 wil je alsjeblieft One Direction - What Makes You Beautiful draaien? je zou er heel veel mensen blij mee maken x

    en er dan ook bij zetten, dat we vanaf 12 uur gaan tweeten en of zo veel mogelijk mensen willen helpen (aaa) dan ga ik even een privebericht sturen naar de One Direction hyves om te vragen of ze het willen melden op die hyves!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb geen Twitter o.o


    It ain't broke, so don't fix it.

    riverdale schreef:
    (...)oke zullen we dit doen; @radio538 wil je alsjeblieft One Direction - What Makes You Beautiful draaien? je zou er heel veel mensen blij mee maken x


    die is goeed jaaa(:


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    oke zou iemand een topic willen maken met de tweet;

    @radio538 wil je alsjeblieft One Direction - What Makes You Beautiful draaien? je zou er heel veel mensen blij mee maken x

    en er dan ook bij zetten, dat we vanaf 12 uur gaan tweeten en of zo veel mogelijk mensen willen helpen (aaa) dan ga ik even een privebericht sturen naar de One Direction hyves om te vragen of ze het willen melden op die hyves!


    Doe ik wel.


    There is nothing more badass than being yourself

    crescendo schreef:
    Ik heb geen Twitter o.o


    Dan volg je ons topic & hou je Radio538 aan? :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Damn. dat nummer is gewoon gfvdsjafeefchefvefbhgeacs


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.