• Ik denk: hee, een nieuw privébericht, leuk, ik heb vrienden. (cat)
    Is het weer een of andere 12-jarige kut die ik niet eens ken met reclame voor d'r story. Da's echt al de zoveelste. Like, ga weg, en schrijf eerst een goede story voordat je bij mensen die je niet kent reclame gaat maken? Of doe het gewoon niet? (joehoe)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 16:02 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ecanus schreef:
    Door pb's te sturen, denken ze dat ze de mods ontwijken en dat het niet gemeld wordt. Ik kan persoonlijk echt niet tegen reclame, we hebben er een speciaal subforum voor, doe het lekker daar. -en ik krijg het nog vaak genoeg in mijn gastenboek x'D-


    Wat gebeurt er eigenlijk als je zoiets meldt?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Wat gebeurt er eigenlijk als je zoiets meldt?


    Reclamestraf voor degene die reclame maakt :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Niks tegen 12 jarigen. :X

    Das heel irritand, heb ik ook vaak last van. En ik krijg nooit berichten dus dan denk je ook van, iemand stuurt me een bericht. En dan krijg je reclame. ;x

    Ecanus schreef:
    (...)

    Reclamestraf voor degene die reclame maakt :Y)


    En wat houdt een reclamestraf in? Sorry, ik ben dom geloof ik. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb het een keer gehad, meteen duidelijk gemaakt dat ik dat NIET wil. Nooit meer last van gehad


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tja, de nieuwe leden op Quizlet lezen de regels gewoon niet, ookal krijgen ze daar een prive bericht van. Zelfs moderators krijgen wel eens reclame-berichten; die users weten het gewoon echt niet ;)

    Wees niet bang om te melden, omdat die users dan misschien straf krijgen; de eerste 'straf' is alleen maar een waarschuwing. Dan weten ze dat ze het niet weer moeten doen.

    2Krull4U schreef:
    Tja, de nieuwe leden op Quizlet lezen de regels gewoon niet, ookal krijgen ze daar een prive bericht van. Zelfs moderators krijgen wel eens reclame-berichten; die users weten het gewoon echt niet ;)

    Wees niet bang om te melden, omdat die users dan misschien straf krijgen; de eerste 'straf' is alleen maar een waarschuwing. Dan weten ze dat ze het niet weer moeten doen.


    Hm, ok, nu voel ik me ook aangesproken :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik krijg nooit zulke berichten :'D
    Ik krijg wel van die stomme vragen over hoe iets moet van mensen die het verschil niet zien tussen paars en rood. (cat) Maar ik help ze wel als ik dat kan :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    Ik krijg nooit zulke berichten :'D
    Ik krijg wel van die stomme vragen over hoe iets moet van mensen die het verschil niet zien tussen paars en rood. (cat) Maar ik help ze wel als ik dat kan :Y)


    Ja, ik heb ook ooit een keer iemand gehad die me vroeg of ik haar wilde leren songteksten schrijven. Wtf, hoe moet ik dat iemand leren hahaha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Godzijdank dat ik dat niet krijg. Niet in mijn gb en geen pb's.

    Struggle schreef:
    (...)

    Toevallig ook van ene Lina ofzo? x')


    nee van senna ofzoo


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neleehx schreef:
    (...)

    nee van senna ofzoo


    Ja die Lina maakte bij mij reclame voor het verhaal van die Senna. :W


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pantalaimon schreef:
    nog nooit gebeurt bij mij :3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja die Lina maakte bij mij reclame voor het verhaal van die Senna. :W


    omg XD melden die handel!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    En daarom heb ik op mijn profiel gezet dat ik geen reclame in mijn gb wil en dat ik daar een speciale blog heb :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.