• Ja idd ik ben ziek weet weet duz nie wa ik moet doen heeft iemand iets te vertellen of wil je gewoon iets kwijt doe dat dan


    Sharon<3Moos

    Dit IS gewoon nutteloos,als ik mod was,dan was dit al lang gesloten hoor ^^ maarja de mods zitten op school of ze slapen x]


    Lalalalalalalala.

    wat heb jij tog


    Sharon<3Moos

    Niks,het is gewoon verboden.Ik zou als ik jou was de regels nog eens even doorlezen^^


    Lalalalalalalala.

    en waar staan die regels


    Sharon<3Moos

    Weet ik niet xD


    Lalalalalalalala.

    lekker ben jij xD


    Sharon<3Moos

    weet ik xD

    nee sorry ik probeer slim over te komen maar ben het niet(nerd)


    Lalalalalalalala.

    ziek -.-
    Want ben laaats gevallen met fiets en ben op mijn hoofdgevallen nu koppijn >.<
    En buikpijn en misselijkheid x)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    oke en wat voor school doe jij ikke havoxD


    Sharon<3Moos

    Ik doe TL,maar ik kan VWO en dat komt omdat ik altijd te veel over TH praatte x]


    Lalalalalalalala.

    Trouwens ik heb bijna 4483 berichten x]


    Lalalalalalalala.

    ik zit op school tijdens techniek, en we moeten zo electric game maken, en daarvoor ging ik songteksten opzoeken voor de vragen, en nu ben ik klaar en heb geen zin om naar het lokaal te gaan en ben ik aan #32 van mn serie begonnen ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    TL is sorry ben blond ja ik praat owk te veeel over th maar ik heb dus een facking kut klas en ben dus werkelijk het pispaaltje van de klas en dat boeit me geen flikker want ik maak ze kneettergek met th xDxDxD


    Sharon<3Moos

    ik zit op school tijdens techniek, en we moeten zo electric game maken, en daarvoor ging ik songteksten opzoeken voor de vragen, en nu ben ik klaar en heb geen zin om naar het lokaal te gaan en ben ik aan #32 van mn serie begonnen ><

    Haha werkelijk waar zoiets heb ik dus nie meegemaakt veel suc-6 xDxDxD


    Sharon<3Moos

    TL is sorry ben blond ja ik praat owk te veeel over th maar ik heb dus een facking kut klas en ben dus werkelijk het pispaaltje van de klas en dat boeit me geen flikker want ik maak ze kneettergek met th xDxDxD



    whahaha welkom bij de club xD


    Lalalalalalalala.