• deze passage komen van web en ik wil gewoon delen met mijn vrienden (je), indien de moderator het beschouwen als een spam, neem dan contact met mij op en ik zal verwijderen it.using of niet is aan you.thanks

    Hoe kan ik DVD omzetten naar HP touchpad tablet op Mac?
    Wil je HD-DVD-films op HP TouchPad tablet te kijken voor een betere HD-video-ervaring? Wilt u optimaal gebruik van uw 9.7 inch groot multi-touch screen HP TouchPad tablet, die 1024 * 768 pixels HD-resolutie en een levendige 18-bit kleurenscherm eigenschappen maken? U kunt gewoon het realiseren van deze door het omzetten van DVD naar TouchPad videobestanden.

    Media Specs van de HP touchpad tablet:

    - Audio formaten [/ b]: DRM-vrije MP3, AAC, AAC +, eAAC +, AMR, QCELP, WAV


    - Video formaten [/ b]: MPEG-4, H.263, H.264
    Mac DVD to TouchPad Converter kan gemakkelijk helpen u DVD omzetten naar touchpad op de Mac. Het is heel makkelijk te gebruiken, slechts een paar klikken wilt u kijken HD DVD-films in staat stellen op HP touchpad tablet.
    Om te beginnen, gratis download deze DVD te TouchPad converter voor Mac (voor Intel):


    Het volgende is de stap voor stap uitleg over hoe om DVD om te zetten in TouchPad voor Mac en u hebt een DVD naar TouchPad converter voor Mac:


    Stap 1: [/ b] Start het programma en de belasting DVD-inhoud, zoals bleek op de linker verwerking paneel.

    Nadat je hebt gedownload en geïnstalleerd van het programma, start het naar DVD-content laden voor conversie. U kunt laden DVD-schijven en dvd-mappen om te zetten.
    Stap 2: [/ b] Edit video (optioneel).

    Als u nodig hebt, kun je de "Edit" pictogram op de bovenste menubalk om de DVD-video's voor de conversie, waaronder aanpassen: trimmen, bijsnijden, aan te passen effecten en voeg watermerk. Sla deze als er geen nodig.

    Stap 3: [/ b] Selecteer de uitgang profiel.

    HP TouchPad tablet ondersteunt alleen MPEG-4, H.263, H.264, kies als output een profiel door te klikken op de standaard iPod touch-pictogram in het einde van elke DVD-titel. Ook, om te voldoen aan professionele behoeften, dit programma biedt video-en codec parameterinstellingen beschikbaar door te klikken op "+" knop in het profiel kader doos, inclusief video-codec, audio codec, frame rate, bit rate, aspect ratio, etc.
    Stap 4: [/ b] Klik op de knop om te zetten conversie te starten.
    Stap 5: [/ b] Transfer omgezet dvd-films naar HP touchpad tablet.

    Na het omzetten van DVD naar TouchPad tablet video-bestanden, dan kun je converteren van DVD naar touchpad op de mac tablet via de USB-kabel. Na dat, kunt u gratis kijken dvd-video's op HP touchpad tablet.

    homepage of bron:
    http://www.leawo.com/video/dvd-to-hp-touchpad-mac.html

    lolwut? Is dit ook reclame? Ikke in de war D:


    quidquid excusatio prandium pro

    (nerd)

    Hahaha


    I love you Tim

    >die 1024 * 768 pixels HD-resolutie

    Nope, 1270x720 is HD, dat is 16:9. De resolutie die daar staat is 4:3. Behalve als je een uitgerekt beeld wilt hebben, valt een HD filmpje niet te converteren van 16:9 naar 4:3, enkel te downscalen of upscalen.
    En dan nog iets, alle huidige films zijn in 21:9. Als je dat gaat downscalen is het een hell om het te kijken.

    Lol wat is dit?


    Alleen maar tranen van geluk