Ik tel dus dwangematig calorieën en vroeger at ik véél te weinig voor wat een meisje met mijn leeftijd en met mijn activiteitslevel zou moeten doen. Vandaag ben ik begonnen met die opbouwlijst en plotseling eet ik dus véél meer en ik weet gewoon niet hoe ik er mee moet omgaan. Het liefst zou ik nu een potje willen janken, maar dat lost niet veel op.
Het rare is, ik wéét dat het niet raar is om zoveel calorieën op een dag te eten, maar niet als je mij bent. Als ik het eet is het wél raar, want ik mag niet zoveel eten. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen, ik voel me nu gewoon (...). Dan praatte ik er met een vriendin over en die zei; 'Je kunt toch ipv 2 koekjes eten, 1 koekje eten? (die sultana dingen)'. Maar dat kan ik dus niet, want ik ken mezelf en dan schrap ik méér dingen. Dan is dat ene broodje weg, dan een stuk fruit, dan vervang ik mijn broodje door een stuk fruit en uiteindelijk eet ik weer zoals vroeger.
Nou, door dit topic weet ik wel wat ik moet doen, maar echt veel beter voel ik me erdoor niet. Schrmblr, dit moest ik gewoon even kwijt. Ik snap mezelf écht niet meer, ik voel me nu echt down en raar..
Ik ben gemeen xoxo