Hooi iedereen
nou ik weet niet of het jullie al is opgevallen
(en dan richt ik me vooral naar de belgische fans maar de nederlandse fans heb ik ook graag hun mening)
maar TMF boycot Tokio Hotel. Ze doen er alles aan (naar mijn mening) om de jongens zwart te maken.
Toen ik ging stemmen op TH op de site van TMF zag ik dat Bill genomineerd was voor best male artist en dit was de commentaar die eronder stond :
"Steek je vinger in het stopcontact, schmink jezelf over the top, gil zoals alleen meisjes dat kunnen, leer hijgen in het Duits en misschien word jij dan volgend jaar wel genomineerd voor een TMF Award! Voor Bill Kaulitz werkte die tactiek alvast like a charm!"
Dit zijn niet mijn woorden maar die van hen.
en dan is er nog iets bij die nieuwe reclame van de Lattourettes (ofzo iets) zie je een poster van bill waarop staat: Bill = Gay
Weeral niet mijn woorden maar de van hun.
Ik vind dit niet langer kunnen !
en daarom vraag ik jullie hulp
Ik zou graag willen dat jullie allemaal massaal op TH gaan stemmen voor de TMF awards laat je ouders, familie, buren weet ik veel stemmen
zodat TMF weet dat de TH fans het menen en we nog altijd even zot zijn op hun als in het begin
Dank jullie wel alvast en laat een reactie achter met jouw mening !!
P.S.: hieronder volgt de site waar jullie kunnen gaan stemmen (voor diegen die dat nog niet gedaan hadden )
w w w . t m f . b e (ik kreeg hem er niet op zonder de spaties)
je ziet een groot scherm meestal staat er op awards '08 zo niet dan kijk je er even onder en zie je allemaal kleine vakjes staan dat staat er dan wel ergens tussen. klik erop en je komt automatisch op de site waar je kan gaan stemmen na even zoeken vind je ergens rechts in het midden van de pagina stem op je favorieten en dan kan je stemmen.
Greets
Make
Love is a journey, not a destination