• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Memento - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 19:55 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hij staat aan van na het interview en is sinds dien maar 3 keer af geweest.


    Tears are words the heart can't say.

    wacht even, wat staat er nu op tumblr is dat waar over Cesc? klik
    Ik weet niet of ik het moet geloven hoor want al die roddels de laatste tijd..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik hoorde al tig keer dat het bod van 35 afgeslagen was. Dus idk. En ik wil he tniet meer weten vrees ik.


    Tears are words the heart can't say.

    Memento schreef:
    wacht even, wat staat er nu op tumblr is dat waar over Cesc? klik
    Ik weet niet of ik het moet geloven hoor want al die roddels de laatste tijd..

    Roddels, is elk seizoen weer zo. Dat hij maar wegblijft we hebben hem niet nodig anders hadden we hem al lang gekocht + we hebben een geweldig/sterk B team om uit te kiezen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 20:39 ]


    The soul needs autumn.

    StarEye156 schreef:
    (...)
    Roddels, is elk seizoen weer zo. Dat hij maar wegblijft we hebben hem niet nodig anders hadden we hem al lang gekocht + we hebben een geweldig/sterk B team om uit te kiezen.

    Ja ik dacht het al maar der zat zo'n meisje op tumblr te freaken dat Cesc naar Barça ging. Maar inderdaad, we hebben hem niet nodig. Ik weet dat het een fantastisch team zou zijn met hem erbij maar Barça ís al Fantastisch.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het is ook ieder jaar hetzelfde liedje. Gewoon niets geloven totdat de clubs het bevestigen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat 1D liedje is best leuk, maar ik snap niet hoe iedereen kan zeggen dat ze fantastisch zijn zonder al is een lied te hebben uitgebracht want een show is niet hetzelfde als zelf een liedje/cd maken.


    The soul needs autumn.

    StarEye156 schreef:
    Dat 1D liedje is best leuk, maar ik snap niet hoe iedereen kan zeggen dat ze fantastisch zijn zonder al is een lied te hebben uitgebracht want een show is niet hetzelfde als zelf een liedje/cd maken.

    Ik ben geen fan, maar ik moet wel toegeven dat ze goed zingen. En met een beetje goede zang kom je al zoiezo wel ver, en dan hoeft het natuurlijk niet dat elk liedje van ze meteen leuk is maar like, oke slecht uit te leggen. Ik bedoel ik snap wel wat al die fans in ze zien.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Memento schreef:
    (...)
    Ik ben geen fan, maar ik moet wel toegeven dat ze goed zingen. En met een beetje goede zang kom je al zoiezo wel ver, en dan hoeft het natuurlijk niet dat elk liedje van ze meteen leuk is maar like, oke slecht uit te leggen. Ik bedoel ik snap wel wat al die fans in ze zien.

    Ik niet. Ik bedoel ze hebben wel talent dat laten ze met deze single blijken, maar is het niet de bedoeling dat je eerst een nummer uitbrengt voordat iedereen je ophemelt ?


    The soul needs autumn.

    Heey. Ik was even weg.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ren hier het hele huis door. Zo veel te doen en zo weinig tijd...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga iets halen en dan nog wat lezen. Dus mij hoor je niet.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ga nu schrijven. Adios (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    goodluck! (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga even Spain kijken want Nederland is vandaag afgezegd vanwege die rellen (joehoe)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind