Naam schrijver: Passerby
Naam story: Something you won't see in a Disneymovie.
Cover + Recensie:
And all we need now is love
We've been through enough
We can't run just 'cause we're scared
We've come this far
We're not giving up
Rictusempra:
Een verhaal waarbij je vanaf de eerste zin met vragen zit. Het leest vlot en je voelt als het ware de emoties van de hoofdpersonen.
Proloog: Eigenlijk zou ik Zac moet haten voor alles wat hij mij heeft aangedaan. Ik zou hem moeten verachten voor de pijn die ik dagelijks voel, maar ik kan het niet. Ik kan Zac niet haten, niet om die reden. Liefde is enkel maar een emotie, een gevoel die komt en gaat. Bij Zac waren de gevoelens verdwenen, maar ik koester mijn gevoelens nog steeds voor hem. Hem haten, zou ik nooit kunnen, integendeel ik kon hem alleen maar liefhebben. Degene die ik haatte was Bianca. De grootste, domste del die ik kende. Als dat gedrocht nooit in Zac zijn leven was gekomen, zouden Zac en ik vast nog een toekomst samen hebben. De fout lag misschien wel bij mij. Als ik geen nee tegen Zac had gezegd, had hij haar misschien nooit ontmoet. Europa was al eerder mijn ondergang, maar ik had nooit durven denken dat het ook de zijne ging worden. Acht maanden geleden leek mijn leven net een Disneyfilm, maar nu is het in mijn grootste nachtmerrie veranderd. Een nachtmerrie waaruit ik maar niet kan ontwaken. Toch zal ik hem nooit haten, ook na alles wat hij mij heeft aangedaan. Ik ben hem dankbaar voor de mooie momenten.
Aantal hoofdstukken: 8
Status: Afgelopen
[ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 15:59 ]
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?