• Ik kwam net op hyves heb ik een vrienden uitnodeging waar in staat: Hee ik ben ook emo dus zullen we vrienden worden?
    Ik dacht echt zo What the fáck?! Waar staat dat ik emo ben. |: Even later weer een bericht van haar:
    Of nee natuurlijk sorrt voor de vergissing je bent een Scene queen! dom van me sorry en waar heb je jouwn vette haar gekocht?
    Ik dacht echt zo van; wow mijn haar is echt niet te koop en waar zie jij staan dat ik Scene ben. En dat woordje queen moet je weglaten ik ben niet beroemd like dóh! Verwijderen!

    Hebben jullie dit ook wel eens?

    xoxo <3


    I do not hook up.

    Ja, toen vroeg iemand hoe zij scene kon zijn ¬¬

    heel af en toe...
    maar meestal is het dan: hé! Jij bent THfan... dus we worden hyves vriendjes... ik haat dat:@ Meestal zijn dat gwn van die geheel vriendloze die dan op de thhyve gaan kijken wie er ook fan is en die voegen ze dan lukraak toen.. zo irritant:@


    I am an idiot, I move.

    OMG had ik ook :s zo'n meisje die wou friends worden op Hyves omdat ik TH fan was ik d8 is goed maar ja 8eraf bleek dat meisje alleen monsoon te kennen !! dat is ech like I mean Pathetic!

    Nee o.o


    What's wrong whit loving someone?

    OMG hoe ers x33


    when words fail, music speaks.

    omg. WHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAAHAA xD nee nog nooit gehad XD lijkt me zo komisch om zoiets te krijgen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    HAHAHAHHA. Waar heb je je haar gekocht. :'DDD Zo dom dat het grappig is. :x


    blame the bully.

    Nee x] Ik zit sowieso bijna nooit op hyves ofz. Geen idee hoe mensen daarop moeten komen dan x]


    Mew <3

    Jha.
    iemand stuurde op netlog ook zo een pb naar mij;
    Heeej,kunt ge iets vertellen over hoe het is om emo te zijn?ik moet er een project van school over make.
    toen dacht ik ook van
    wtf Oo

    HAHAHAHHA. Waar heb je je haar gekocht. :'DDD Zo dom dat het grappig is. :x

    Ja ik ga voortaan zeggen: ''Ik heb me haar van de Kruidvat XD''


    I do not hook up.

    (...)
    Ja ik ga voortaan zeggen: ''Ik heb me haar van de Kruidvat XD''

    Van een dure kapper uit Parijs, die dat kind niet kan betalen. :3


    blame the bully.

    (...)
    Van een dure kapper uit Parijs, die dat kind niet kan betalen. :3

    Ja of de formido XD


    I do not hook up.

    Nope, ze zeggen soms wel dat ik er emo uitzie...
    Maar dat bedoelen ze dus meestal wel als belediging..

    haha ja ik heb ongeveer hetzelfde: heey jij bent een TH fan zullen we vrienden worden en dan denkt ik owk WTF?
    Je bent egt nie de enige ik zou ze nie toevoegen op hyves


    Sharon<3Moos