• Ik kan alleen WTF zeggen (:


    Rihanna beleeft er schijnbaar plezier aan de ideale schoonzoon Joe Jonas te bestoken met pikante sms'jes. Jonas is zowat de tegenpool van Rihanna: hij draagt een kuisheidsring en zweert seks voor het huwelijk af, zij ademt seks uit. En in.

    "De wildste nacht van zijn leven"
    "Joe en Rihanna hebben elkaar ontmoet toen Joe een song opnam met haar ex Chris Brown. De jongste tijd belaagt ze hem met suggestieve sms'en. Bij haar vrienden grapt ze dat ze Joe de wildste nacht van zijn leven gaat bezorgen", aldus een bron in Daily Star.

    Uitkijken naar De Ware
    Joe (21) is, ondanks zijn ring, de jongste tijd uitgeweest met een aantal knappe vrouwen onder wie 'Twilight'-ster Ashley Green, Demi Lovato en Taylor Swift. Hij beklemtoont echter dat hij nog altijd single is en "uitkijkt naar De Ware".

    Ook Rihanna is officieel single, maar lijkt het er van te pakken. Dit jaar is ze al gelinkt aan rapper Drake, honkbalspeler Matt Kemp en zou ze onlangs in Barbados haar eerste vriendje Negus Sealy opnieuw gelukkig hebben gemaakt.


    bron

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 12:16 ]

    eh, ik haat Rihanna (no offence tegen de mensen die haar wel leuk vinden)


    All I have in life, is my imagniation.

    Haha Ik lag helemaal dubbel. Het zou leuk zijn als het echt zo was maar ik geloof er geen zak van XD


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Net alsof zij hem zou willen.


    Food.

    fooi rihanna:X

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 14:09 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    wtf rihanna is een sletje!!!:O:O:O


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Scum schreef:
    Rihanna is diep gezonken, sorry hoor.


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Rihanna & Joe zijn allebei super sterren !!
    Maar sorry hoor, dit gaat té ver !
    Ze passen niet bij elkaar vind ik .

    xxx

    Joe Jonas is absoluut geen maagd meer, Demi Lovato en hij hebben al seks gehad.

    Hé, nu wil ik die suggestieve sms'jes wel zien, hoor (nerd)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Authors schreef:
    Lol, hebben alle sterren elkaars nummer ofzo?


    Save me from myself.

    come on... als ze dat deden, who cares? er zijn zo veel mensen die dat waarschijnlijk doen...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Authors schreef:
    Lol, hebben alle sterren elkaars nummer ofzo?

    Blijkbaar.. ;|


    Ik wil een tuin vol egels

    Whathefack.


    Life is all about having a good time.

    O.o


    You're beautiful.

    Lol.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.