• de touchknopje op mijn BB is kapot hij doet raar ik kan niet meer scrollen weet iemand wat je daar aan kan doen :S


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Mijn zusje zegt dat je er niks meer aan kunt doen, alleen maar een nieuwe gaan halen als je garantie hebt. Ik zelf zou het niet weten, geen verstand van bb's en die shit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Mijn zusje zegt dat je er niks meer aan kunt doen, alleen maar een nieuwe gaan halen als je garantie hebt. Ik zelf zou het niet weten, geen verstand van bb's en die shit.


    Kan je het niet laten maken dan :S


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Dazzle schreef:
    (...)

    Kan je het niet laten maken dan :S


    Ze zegt van niet maar ik zal haar niet geloven en gewoon hup naar de winkel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ze zegt van niet maar ik zal haar niet geloven en gewoon hup naar de winkel.


    ach ja kan het proberen zou wel sonde zijn want ik heb eentje die je niet zo snel in nederland kan kopen :s


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Je kunt er zelf aan gaan klote, maar het is moeilijk. Ik zou ermee naar de winkel gaan en daar vragen wat ze eraan kunnen doen. Welke BB heb je?


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    Je kunt er zelf aan gaan klote, maar het is moeilijk. Ik zou ermee naar de winkel gaan en daar vragen wat ze eraan kunnen doen. Welke BB heb je?


    Blackberry bold 9656


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Dazzle schreef:
    (...)

    Blackberry bold 9656

    Die worden her idd niet veel verkocht, maar een degelijke winkel zou er toch verstand van moeten hebben. Of bel je provider even op, misschien dat ze je een nieuwe opsturen.


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Die worden her idd niet veel verkocht, maar een degelijke winkel zou er toch verstand van moeten hebben. Of bel je provider even op, misschien dat ze je een nieuwe opsturen.


    ik ga denk ik gewoon naar een winkel toe om te vragen :S


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Dazzle schreef:
    (...)

    ik ga denk ik gewoon naar een winkel toe om te vragen :S

    Lijkt me idd het beste


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Lijkt me idd het beste


    idd


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.