• Wat zou het zijn? Ik zou waarschijnlijk de naam veranderen, want het zijn niet enkel meer quizen (:


    Olive

    Dat ik mensen kon bannen (cat)


    -

    Tulsa schreef:
    Wat zou het zijn? Ik zou waarschijnlijk de naam veranderen, want het zijn niet enkel meer quizen (:

    Mee eens :3 in 2007 was ik al eerder lid van Quizlet
    Ik had verwacht dat de naam ondertussen veranderd was, maar nee x3

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 0:26 ]


    I love you Tim

    In ieder geval niet de naam, dat is gewoon het gene waar ik na drie jaar aan gehecht ben geraakt. Iets dat Quizlet gewoon Quizlet maakt. Wat aan de ene kant ook best wel logisch is. Maar nee, niet de naam. Ik denk dat ik voor de zoek functie ga, hij moet beter in zijn werk worden gezet. Hij geeft bij mij bijna nooit weer wat ik vraag, er is vaak maar één woord die overeenkomt. (":


    Numbers.

    De zoekfunctie, dat is echt een drama.


    I am an idiot, I move.

    Dat je je profiel definitief kan verwijderen en de usernames die jij dan hebt gebruikt weer vrijkomen :3

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 0:27 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Drone schreef:
    De zoekfunctie, dat is echt een drama.


    Kijk, met jou kan ik praten. (cat)


    Numbers.

    Noway! De naam maakt het juist speciaal!
    & idd, zoekfunctie.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Drone schreef:
    De zoekfunctie, dat is echt een drama.


    None but ourselves can free our minds.

    Vida schreef:
    Dat je je profiel definitief kan verwijderen en de usernames die jij dan hebt gebruikt weer vrijkomen :3



    Met jou kan ik praten.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Carcass schreef:
    Noway! De naam maakt het juist speciaal!
    & idd, zoekfunctie.


    Only those who listen can hear

    De stories met JB die nergens op slaan maar super veel abo's hebben. No offence. (cat)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 2:42 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    De stories met JB die nergens op slaan maar super veel abo's hebben. No offence. (cat)

    Amen!


    Here & Now

    Inderdaad de zoekfunctie


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Drone schreef:
    De zoekfunctie, dat is echt een drama.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Tulsa schreef:
    Wat zou het zijn? Ik zou waarschijnlijk de naam veranderen, want het zijn niet enkel meer quizen (:


    Ik zou de naam niet veranderen. Ik heb dit meegemaakt op een andere site binnen een jaar was de site uit de lucht (;

    ik zou de zoekfunctie veranderen.


    La credenza è una medicina contro il timore