• Geloof jij in geesten of juist helemaal niet?
    Heb je weleens iets paranormaals meegemaakt, gezien of gehoord?
    Deel het hier :3


    I love you Tim

    Ik geloof er eigenlijk wel in, want 3 dagen terug zat ik op de bank, wou ik me omdraaien, en ineens vloog er iets razendsnel langs me, alsof het naast me zat en binnen een seconde wegvloog, ik schrok me helemaal kapot, echt eng was het.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Ik geloof er eigenlijk wel in, want 3 dagen terug zat ik op de bank, wou ik me omdraaien, en ineens vloog er iets razendsnel langs me, alsof het naast me zat en binnen een seconde wegvloog, ik schrok me helemaal kapot, echt eng was het.

    Bah, ik zou er ook van schrikken xO


    I love you Tim

    Ja ik heb iets meegemaakt, maar ik post dat liever niet :') En ik geloof.


    Olive

    Geesten... eerst zien en dan geloven. En als ik moet geloven wat je allemaal kan zien op het internet als "bewijs", dan bestaat Cthulhu ook :)


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Laatst nog, ik was 's nachts gezellig aan het schrijven in mijn schrift, maar omdat ik het grote licht niet aan kan hebben, gebruikte ik het licht van m'n telefoon. Ik scheen toen even over m'n hele kamer en toen zag ik een of ander gezicht langs m'n bed. Ik heb gelijk het licht uitgedaan en ben onder m'n dekens gekropen :x
    En ook nog iets toen ik een jaar of vier was.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Zoveel, maar ik vertel er ook liever niks over. En het is nogal veel, bovendien durf ik dan niet meer naar me kamer toen anders. :/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hm, ik geloof er een beetje in. Maar ik vind het wel altijd interessant om over te horen/lezen.
    Alleen niet rond dit tijdstip :Y)


    As travars

    Ja, ik geloof. Vroeger toen ik klein was zag ik altijd iemand naast mijn bed staan, en mijn ouders staken dan een gewoon simpel kinderlichtje aan en ze zeiden dan 'dit jaagt de geesten weg'. Misschien was het gewoon allemaal maar een illusie, weet je wel. Ik was nog heel jong (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Grimshaw schreef:
    Hm, ik geloof er een beetje in. Maar ik vind het wel altijd interessant om over te horen/lezen.
    Alleen niet rond dit tijdstip :Y)


    Ik vind het ook interessant om over te horen/lezen maar zoals jou, niet op dit tijdstip haha (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik offer ieder jaar een geit aan Cthulu om mijn verstand te behouden (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    Ik offer ieder jaar een geit aan Cthulu om mijn verstand te behouden (cat)


    Who the fuck is die Cthulu :'D?


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Who the fuck is die Cthulu :'D?




    Ken je hem serieus niet? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)



    Ken je hem serieus niet? D:


    Ik weet niet hoe ik hem zou moeten kennen :x Maar hij is sexy, ik wil hem kennen!


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe ik hem zou moeten kennen :x Maar hij is sexy, ik wil hem kennen!


    Door te lezen :Y)
    Is soort van een oude god uit de boeken van Lovecraft. Als je hem ziet wordt je waanzinnig


    quidquid excusatio prandium pro

    Gelukkig slaap ik in de zelfde kamer als mijn zusje... anders kon ik hier echt geen reactie neer zetten. Ik weet het niet, maar ik schrijf veel over demons en geesten dus ik begin er langzaam in te geloven I guess.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.