• HET VERHAAL:
    ik ging een weekend naar mijn nicht,
    we gingen zwemmen @ Oceade -dat zwembad bij mini-Europa,
    ik ging me omkleden,
    ik liet mijn jas ongemerkt hangen in het kleedhokje,
    we zwommen -ach wat hadden we een lol,
    we hadden het koud en besloten naar huis te gaan,
    komen we aan de auto,
    staan we op het punt te vertrekken,
    komt ik erachter dat ik mijn jas niet meer bij heb.
    SH*T
    jas gaan halen bij verloren voorwerpen,
    terug naar huis,
    SH*T
    kwam ik erachter dat mijn gsm uit de jaszak was!
    gestolen
    We gingen dan maar een nieuwe kopen,
    ik kan niet zonder sms.
    gaan we naar phonehouse,
    vragen naar een Blackberry Curve.
    ik heel enthousiast, ik keek echt uit naar een BB,
    zeggen ze dat een BB een superslechte gsm is.
    1) hij is te duur als je hem niet gebruikt voor te mailen enzo,
    2) als ik hem koop om te pingen, dan is het abbonement best nutteloos, aangezien ik 10000 smsjes gratis heb, 24/24
    3) de verkoopster vond hem nog lelijk ook.
    DUS heb ik een ander ding gekozen. ik mocht het al niet meer van mijn vader, en ik wou het al niet meer.
    Maar ik heb er wel deze nieuweling aan overgehouden.
    IN HET WIT :'D

    maar goed,
    is jullie gsm al eens gestolen?
    zijn BB's echt zo slecht?
    is mijn nieuwe schatje niet vet? :9~

    ja, ik ben gewoon blij ermee.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:22 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    No fone no stress. Want ik heb hem aan mijn oma gegeven en nou krijg ik een nieuwe... alleen welke? ;D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Er zijn veel misvattingen over de BB.
    Een Blackberry is speciaal gemaakt om mee te internetten, vandaar de velen functies, apps, etc. Hij is niet uitgevonden om alleen maar mee te smsen of bellen, vandaar dat 9 van de 10 abbo's bestaan uit onbeperkt internet PM. En ping doet het idd weleens slecht, maar dat komt omdat er meer dan 3 miljoen (inmiddels) gebruikers vanuit Nederland erop zitten. Dan raakt het netwerk weleens overbelast. Ik heb al 1,5 een BB en hij heeft zo zijn kuren gehad, maar meestal (in mijn geval dan) kwam het door de povider en niet door het toestel.


    I love you Tim

    die van mij is nooit gestolen, maar wel in de wasmachine gegaan (A)


    Ivar Oosterloo.

    ik heb een witte blackberry curve en hij werkt wel goed, hoor. Alleen blijft hij soms hangen.


    Save me from myself.

    Mooie gsm... maar een sony ericsson is echt brol... ik ga nooit meer een kopen ... secondje ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    leuke gsm. Ik vond een BB enorm fijn om te typen, maar functioneel vind ik mijn Iphone 4 vele beter. (: Wel een leuke gsm heb je gekocht!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.


    Dat is mijn gsm... ik heb er problemen mee gehad, ja ... de smsn die 1 persoon naar mij stuurde kwamen niet toe en toen, 4 maand later blokkeerde alle smsn! ik kon niet naar iemand versturen en de berichten die ik ontving waren beschadigd... heb ik hem binnengebracht, 2 weken een vervanggsm van samsung, hoh dat was echt een goede gsm, en toen ik de mijne terugkreeg, 2 weken geleden, was er geen probleem meer *behalve ik nu 1 spel volledig heb en geen internet heb, maar dat is niet erg* en nu begin ik terug problemen te krijgen met mijn conversaties, die blokkeren, de berichten appart kan ik lezen maar de conversaties...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mooie gsm zeg :D
    Ik heb geen bb mijne lijkt erop :)
    Weenie of en BB zo slecht is?

    ja


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb een Samsung Jet en ik gebruik hem echt bijna nooit. Niet omdat hij niet goed is, maar ik ben gewoon niet zo voor het hele sms/bel gedoe. Maar mijn mama heeft een Blackberry en die is heel goed (alleen had ze onlangs een probleempje met de batterij)


    All was well.

    Ik baal eigenlijk ook van mijn BB.. Mijn abo is duur, (22,50 per maand, 10 euro daarvan = 1000 smsjes, 12,50 is internet) en ik moet het zelf betalen. Ik werk nog steeds met beltgoed, dus moet ik elke maand 30 euro aan beltegoed kopen. Maar ik gebruik hem WEL om te emailen en te pingen, omdat ik dat gewoon heel vaak gebruik (cat)

    Die is mooi!


    Food.