• Ik voel me zo hard, iedereen lijkt altijd te huilen tijdens films, maar ik huil nooit.
    Meer mensen die net zo hard zijn als mij?

Food.

Ik huil altijd. hahaha.(krul)

Smile and live.

Ik kom heel hard over (mensen noemen me soms ijskoningin) maar jank bij alle films.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Nee. Ik ben echt een die hard softie. Ik kan op dit moment even niet bij een film komen waarbij ik níet gehuild heb. (':

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

ik huil ook nooit met films! al vind ik het soms echt erg, tranen komen niet bij mij. ik lach ook nooit hardop. okee, ik ben raar.

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Ik kan met momenten snel huilen.
    Denk dat het valt te zien in wat voor 'mood' ik zit. Maar bij de Titanic huil ik nooit...

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Alleen als mijn favo acteur in huilen uitbarst, doe ik mee. Of als ik het einde echt stom vind. Maar bij echt huilfims huil ik nooit, bijvoorbeeld bij de Titanic. :3

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Fountain schreef:
    Ik kan met momenten snel huilen.
    Denk dat het valt te zien in wat voor 'mood' ik zit. Maar bij de Titanic huil ik nooit...

"You'll stay with me?" "Until the very end."

Ik! Ik heb nog nooit gehuild om een film & ik snap ook niet waarom mensen huilen om iets dat nep is...

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ik huil ook nooit hoor:$

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Nee, ik huil echt snel bij films.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Als er anderen bij zijn huil ik nooit. Als ik alleen ben super vaak :']

Caution first, always.

Casuelle schreef:
    Ik huil altijd. hahaha.(krul)

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik huil atijd, zelfs bij de meest idiote films (no_chears)

3 x gehuild in mijn hele leven als ik naar films kijk, The notebook, Titanic & A walk to remember. Ik ben echt gevoelloos! Ik moet altijd lachen als ik een horrorfilm kijk!, hoe nep ze het maken. @ __ @

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 19:30 ]

You're beautiful.

Ik huil altijd bij de zielige stukjes... Maar ik ken er genoeg die dat niet doen.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.