• zou Draco Malfoy trouwen met een halfbloed als het meisje een halfbloed vader en volbloed moeder had?
    Gewoon een vraag om te kijken hoe jullie erover denken, of jullie vinden van wel etc.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 3:36 ]


    Nutella is life.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Nee, dan ben je geen halfbloed. Zelfs twee mudbloods maken samen een volbloed tovenaar, aangezien beide ouders tovenaarsbloed in zich hebben. Als een muggle met een tovenaar -halfbloed of niet- een kind krijgt is het een halfbloed.


    Harry is toch ook een halfbloed, terwijl zijn ouders allebei magisch zijn... ;)


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ecanus schreef:
    Als je een halfbloed vader hebt en een volbloed moeder, dan ben je een volbloed. Want je hebt van twee kanten magie in je bloed en dus maakt dat je een volbloed.

    Dus nee, in die situatie zou Draco niet met een halfbloed trouwen.


    nee dan ben je halfbloed. Er hoeft maar iemand van je voorvaderen muggle, mudblood of halfblood te zijn en dan zijn alle generaties die erna komen halfblood. Volgens mij


    Je moet worden wie je bent.

    Don't think so ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hustle schreef:
    eh, dat weet niemand volgens mij.


    Save me from myself.

    Ik denk het wel, maar of daddy het daar mee eens is:(


    ''Look deep into nature and you will undertsnad anyth

    Ik denk het wel, omdat allebei haar ouders dan tovenaars zij


    ''Look deep into nature and you will undertsnad anyth

    Tragically schreef:
    Nee, hij is een puurbloed en van kleins af aan al opgevoed met de gedachten dat iemand die geen puurbloed is, minder dan hem is.

    Dus, nee ik denk niet dat Draco Malfoy met een halfbloed zou trouwen.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Je bent volbloed als je ouders plus al je opa's en oma's tovenaars of heksen zijn. Maakt niet uit welke rang. Dus als bijvoorbeeld één van je opa's of oma's een muggle is, dan ben je sws halfbloed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tragically schreef:
    Nee, hij is een puurbloed en van kleins af aan al opgevoed met de gedachten dat iemand die geen puurbloed is, minder dan hem is.

    Dus, nee ik denk niet dat Draco Malfoy met een halfbloed zou trouwen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ja, ze is dan een halfbloed want haar vader heeft een dreuzeltelg of een dreuzel als ouder en dat maakt haar ook een halfbloed maar ik denk niet dat Draco Malfidus met een halfbloed zou trouwen


    Physics is awesome

    If he truly loves her he will

    Animagus schreef:
    (...)

    Harry is toch ook een halfbloed, terwijl zijn ouders allebei magisch zijn... ;)


    Harry is toch geen halfbloed?

    TSwift13 schreef:
    (...)

    Harry is toch geen halfbloed?


    Jawel.
    Omdat Lily muggleborn is (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 11:34 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik snap er niet zoveel meer van wanneer iemand nou een volbloed is en waneer nou een halfbloed. kan iemand dat effe goed uitleggen?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Vantastic schreef:
    Ik denk het niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind