• zou Draco Malfoy trouwen met een halfbloed als het meisje een halfbloed vader en volbloed moeder had?
    Gewoon een vraag om te kijken hoe jullie erover denken, of jullie vinden van wel etc.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 3:36 ]


    Nutella is life.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Ze vraagt zich af, of je een volbloed heks bent, als je vader een halfbloed is en je moeder een volbloed x'D


    Ow zo :$ las de zin ff verkeerd (:

    Nu vat ik hem als nog niet....
    bedoelt de topic maakster met die ze. et meisje ? of draco ? Want als et draco bedoelt [wat ik dus dacht] klopt daar iets niet D:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 18:48 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lisaaavv schreef:
    (...)

    Echt? Andere zeiden dat je dan halfblood was, nou snap ik het niet meer -.-


    Nee, dan ben je geen halfbloed. Zelfs twee mudbloods maken samen een volbloed tovenaar, aangezien beide ouders tovenaarsbloed in zich hebben. Als een muggle met een tovenaar -halfbloed of niet- een kind krijgt is het een halfbloed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ow zo :$ las de zin ff verkeerd (:

    Nu vat ik hem als nog niet....
    bedoelt de topic maakster met die ze. et meisje ? of draco ? Want als et draco bedoelt [wat ik dus dacht] klopt daar iets niet D:


    't meisje. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ow zo :$ las de zin ff verkeerd (:

    Nu vat ik hem als nog niet....
    bedoelt de topic maakster met die ze. et meisje ? of draco ? Want als et draco bedoelt [wat ik dus dacht] klopt daar iets niet D:


    Ze bedoelt het meisje x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Renervatio schreef:
    Draco gaat toch trouwen met Astoria Goedleers?
    En dat is een volbloed.
    Dus neen, ik denk niet dat hij met een halfbloed gaat trouwen.:Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    't meisje. x'D



    Owww... Mijn hersens konden dat niet echt bedenken D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lisaaavv schreef:
    zou Draco Malfoy trouwen met een halfbloed als het meisje een halfbloed vader en volbloed moeder had?

    EDIT halfbloed vader + volbloed moeder = volbloed kind


    Dat klopt niet! Check wikipedia! (zoek op dreuzel: een hele uitleg over halfbloed en tralala verschijnt!)


    Define "good".

    Ecanus schreef:
    Als je een halfbloed vader hebt en een volbloed moeder, dan ben je een volbloed. Want je hebt van twee kanten magie in je bloed en dus maakt dat je een volbloed.

    Dus nee, in die situatie zou Draco niet met een halfbloed trouwen.
    Toch niet want dan zit er sowieso ook dreuzelbloed in je aderen en ben je niet volbloed tovenaar.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    nee.
    hem door de reeks kennende niet.
    hij is echt puur & puur volbloed, en volgens mij wordt het hem er gewoon met de pap lepel in gegoten dat als een tovenaar halfblood is of zelfs dreuzel ouders heeft hem niet waard is. dat die tovenaars in het geheel niks waard zijn.

    dit is wel vanuit mijn standpunt:Y)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nee want het meisje is dan maar 3/4 bloed. 8D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tulsa schreef:
    Wait 'till his father hears about this.
    Nee (:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Tragically schreef:
    Nee, hij is een puurbloed en van kleins af aan al opgevoed met de gedachten dat iemand die geen puurbloed is, minder dan hem is.

    Dus, nee ik denk niet dat Draco Malfoy met een halfbloed zou trouwen.

    Mee eens.


    I love you Tim

    Ecanus schreef:
    (...)

    Nee, dan ben je geen halfbloed. Zelfs twee mudbloods maken samen een volbloed tovenaar, aangezien beide ouders tovenaarsbloed in zich hebben. Als een muggle met een tovenaar -halfbloed of niet- een kind krijgt is het een halfbloed.


    Dat is dus niét waar.

    Je bent een volbloed als je ouders en grootouders alle vier tovenaars en heksen zijn, zo niet dan ben je halfbloed.

    Als jou moeder dus volbloed is, heeft ze van die kant 3 tovenaars en heksen. Haar vader is halfbloed, dan ligt het er maar net aan wat haar opa en oma zijn, misschien is er één wel muggle?

    Ik denk niet dat Draco het lef heeft om met een halfbloed te trouwen, maar misschien dat hij er ooit wel één leuk heeft gevonden, wie weet?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 7:44 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    GinnyWright schreef:
    (...)
    Dat klopt niet! Check wikipedia! (zoek op dreuzel: een hele uitleg over halfbloed en tralala verschijnt!)

    Dit dus: Klik.
    Ik vond het net toevallig op Wiki, dus vandaar post ik het even. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Authors schreef:
    Wait 'till his father hears about this.
    Nee (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense