-
7 aug 2011 - 22:437 aug 2011 - 22:44
Dat is dan toch voor een andere doelgroep dan de doelgroep waarin ik zit denk ik..
ars moriendi
7 aug 2011 - 22:44Tortuga schreef:
Dat is dan toch voor een andere doelgroep dan de doelgroep waarin ik zit denk ik..
Nee hoor...
Is waar je van houd.7 aug 2011 - 22:50Anubis kwam pas toen ik al ouder was en heb dat dus nooit leuk gevonden :')
Nee ZOOP was daarvoor, 10 keer leuker dan Anubis
[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:51 ]
dream, dare, fly!
7 aug 2011 - 22:52ShannonLeto schreef:
Anubis kwam pas toen ik al ouder was en heb dat dus nooit leuk gevonden :')
^ this."Stay beautiful. Keep it ugly."
7 aug 2011 - 22:53ShannonLeto schreef:
hahah inderdaad 8DAs travars
7 aug 2011 - 22:54ShannonLeto schreef:
Nooit leuk gevonden 8D ^“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
7 aug 2011 - 22:55Hale schreef:
(...)
Nee hoor...
Is waar je van houd.
Je weet dat het een programma voor kinderen is toch? Ik weet niet hoe oud jij bent,13 ofzo?maar nee, ik vind dit niet echt meer passen bij mijn leeftijd tbh. :')ars moriendi
7 aug 2011 - 22:577 aug 2011 - 22:58Tortuga schreef:
(...)
Je weet dat het een programma voor kinderen is toch? Ik weet niet hoe oud jij bent,13 ofzo?maar nee, ik vind dit niet echt meer passen bij mijn leeftijd tbh. :')
15...7 aug 2011 - 23:10ShannonLeto schreef:
Jaaaaaaaaaaaa! Dat was 'm toen echt! Ik mis het... Dit is inderdaad veel leuker dan Anubis. Maar het valt niet met elkaar te vergelijken.Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes
7 aug 2011 - 23:14CowardlyLion schreef:
(...)
Jaaaaaaaaaaaa! Dat was 'm toen echt! Ik mis het... Dit is inderdaad veel leuker dan Anubis. Maar het valt niet met elkaar te vergelijken.
Ik mis het ook!!!
Ik heb echt die hele serie op dvd en alle films ook :')
tijd om het weer eens te kijkendream, dare, fly!
7 aug 2011 - 23:16Oh, ik was dol op ZOOP toen ik klein was. Ik zat gewoon 's ochtends in mijn pyjama voor de televisie, een kwartiertje ofzo. Vervolgens ging ik mijn ouders wakker maken
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
7 aug 2011 - 23:20Altijd als er Nieuwe afleveringen wammen van het huis Anubis. Dan hadden mijn zus en ik een tv verbod. -_-'.
Echt van nieuwe afleveringen kwamen er dan weer aan. We wisten al dat we gewoon dan straf kregen en dat gebeurde ook .
Vroeger was ik er wel fan van.“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
7 aug 2011 - 23:227 aug 2011 - 23:30