• Omdat Hesperide zei dat het mocht :3

    Mijn moeder is dus helemaal bezeten van ezels. Ja je leest t goed, ezels ja ;p
    Anyway, ze wilt ermee fokken, en we hebben dan ook 2 ezels -waar er nog eentje bijkomt- Ook heeft ze een eigen site gemaakt, en organiseert vanalles om wat meer naamsbekendheid te krijgen. Zo houdt ze open staldagen, waar iedereen welkom is om een kijkje in de stal te nemen, ze houdt kinderfeestjes, en op de site houdt ze elke maand een wedstrijd -wat vorige maand toevallig een quiz was ;p-

    Wat mijn punt eigenlijk is. Ik heb totaal niks met de ezels, nee geef mij maar katten (cat) Maar ik vind het gewoon leuk dat mijn moeder haar hobby zo nastreeft, onglangs dat het haar zoveel tijd en werk kost, en ze er nauwelijks iets voor terug krijgt. Nou zou ik het dus echt leuk voor haar vinden als er wat meer mensen interesse zouden tonen, maakt niet uit in wat voor zin die interesse is. Dus ik dacht, misschien vinden sommige quizzers hier het wel leuk, omdat ze van ezels houden, willen kijken wat die -creatieve- wedstrijden voorstellen, gewoon benieuwd zijn waar dit kind hier t allemaal over heeft, of whatever (: Dus als jullie misschien eens een kijkje willen nemen op de site -Mini Ezelstal Leone-? Daar zouden jullie mij, maar vooral mijn moeder, echt een plezier mee doen, al kijk je maar een paar minuutjes ! :)


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben afgehaakt bij ezels... HAHAHAHAHHAHA


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil wel kijken haha, ik vind ezels leuk:3


    We can't spend our lives waiting to live.

    Oh my fucking god! Ezels zijn zulke leuke beestjes <3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik kijk al.. XD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    HAHAAHAHHAHA EZELS.
    sorry ik moet gewoon om et woord lachen --'
    Mijn neefje heet ezel, serieus ;|

    eeeh

    het is te ver bij mij vandaan XD

    srry:X:X

    maar het is wel leuk(:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik bewonder je mama ook! En ik vind het wel grappig dat ze van ezels houdt. Mooie site trouwens! In ieder geval zou ik graag helpen, maar ik weet niet goed hoe. (krul)


    All was well.

    'g-EZEL-lige ezel site'

    Xd

    hahaha . :$

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 17:30 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    @ Iedereen,
    Dankje voor jullie reacties (:
    Leuk dat er mensen zijn die niet alleen maar zeggen 'bah ezels, dat zijn van die domme dieren' x']

    En @ Kedavra,
    Haha ja mn moeder die verzint altijd van zo'n dingen. Dat heeft ze toen ook eens op een kerstkaart geschreven 'een ge-EZEL-ige kerst' x']


    Inspiration can hit you any time

    Kedavra schreef:
    'g-EZEL-lige ezel site'

    Xd

    hahaha . :$


    -DIED-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ezels :'D doet me denken aan shrek die ezel daar is geniaal :]


    Shoganai i ne~

    Een vriendin van mij heeft een ezel met een pasgeboren ezelveulen (oke, zo pasgeboren is hij nu niet meer) En die zijn echt super schattig.
    Ik heb even een kijkje genomen op de site, ziet er leuk en gezellig uit!


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    @ Gringrotts,
    Dankje voor je complimenten! (: Leuk dat je wilt helpen, hoewel ik zelf ook niet echt weet hoe haha x']

    @ BeHuffelpuf,
    Omg ja, die ezel van schrek is inderdaad geniaal x'D

    @ Guapa,
    Aaah wat schattig :3
    Leuk dat je de site leuk vind (:


    Inspiration can hit you any time

    Gringotts schreef:
    Ik bewonder je mama ook! En ik vind het wel grappig dat ze van ezels houdt. Mooie site trouwens! In ieder geval zou ik graag helpen, maar ik weet niet goed hoe. (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.