Nadat de zeventien jarige Megan Parker eindelijk haar diploma heeft gehaald op de North Dallas Highschool is ze vrij om te gaan waar ze wilt. Al vanaf haar elfde droomt ze ervan om naar Parijs te gaan, de stad van liefde, mode, stokbrood en natuurlijk de Eiffeltoren.
Als ze eindelijk al het geld bij elkaar heeft gespaard en haar moeder haar been breekt, geeft haar moeder haar raad, door te zeggen dat ze met haar stiefzus en beste vriendin moet gaan. Megan is teleurgesteld, maar gaat uiteindelijk toch en wanneer ze denkt de vakantie van haar dromen te vieren, valt alles in duigen. Het smerigste hotel ooit, de slechte tours die men zich kan bedenken en het geld raakt op. Totdat Megan verward word met de rijke erfgename Amelia von Mildburg – Wildshire, die in Parijs is om tot rust te komen van alle paparazzi.
Wanneer ze Megan en haar vriendinnen terug naar Monte Carlo sturen, Amelia’s woonplaats gebeuren er dingen die je nooit had kunnen bedenken. Megan ontmoet Harry Styles een vriend van de familie, wie de vernieuwde Amelia wel ziet zitten. Niemand schijnt ook maar iets van Amelia’s vernieuwde karaktertrekjes door te hebben, totdat de echte Amelia terugkeert en alles in de soep loopt.
Een verhaal vol romantiek, verraad, leugens, mode en komedie.
“I finally meet a guy, who likes me for me, while I’m not even me.”
Zoals jullie zien is dit verhaal zwaar gebaseerd op Monte Carlo, maar ik ga er een eigen draai aan proberen te geven, hihi. (: Hope you guys like en dat jullie misschien een rol zouden kunnen invullen?
- wat informatie.
Megan Parker is een zeventien jarige meid die zal worden afgebeeld als Selena Gomez, ze woont vrijwel al haar hele leven in Dallas en werkt in een klein restaurantje genaamd Rico's waar ze haar geld verdiend. Ze woont samen met haar moeder, stiefvader en stiefzus thuis.
Amelia von Mildburg is een achttienjarige erfgename en dochter van de beroemde hoteleigenaar Harold von Mildburg – Wildshire. Ze woont in het hotel genaamd het Von Mildburg, waar ze niets anders doet dan plezier maken, zat raken van de alcohol en nieuwe scharrels zoeken voor haar nachtspelletjes.
De jongens van One Direction zijn niet beroemd in dit verhaal, ze zijn erg goed bevriend sinds hun ouders allemaal in het team van het hotel zitten, ze zingen samen en treden wel eens op, maar wereldberoemd zoals Amelia zouden ze niet willen worden.
- wat ik nodig heb.
# Stiefzus Megan. Een soort angsthaas, is het eerst niet eens om naar Monte Carlo te gaan, tikkeltje schijnheilig. 18 jaar.
# Beste vriendin – collega Megan. Erg ondernemend, waaghals, ziet overal spanning van in. 19 jaar oud.
# Aantal gasten uit het hotel.
# Irritante paparazzi die achter Amelia aanzit.
- om in te vullen.
Rol:
Roepnaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum:
Nationaliteit: Alleen in te vullen voor hotelgasten en paparazzi.
Karakter: Zo origineel mogelijk, iedereen heeft minpunten.
Uiterlijk: Een acteur of actrice, onbekend persoon mag ook. Zolang er maar meer dan 5 foto's van te vinden zijn, meld even wie het is.
Extra: Alles wat nog van belang is.
Enige titelideeën?
Waarschuwen?
Ik kies niet de eerste, maar de beste. Iedereen mag zoveel invullen als hij wilt, hihi. (: Bedankt alvast, xxxxxxxxxx
[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 15:28 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.