• Ik vind een jongen leuk en hij mij dat weten we ook van elkaar. We hebben elkaar t/m afgelopen woensdag 4 weken niet gezien nu dus 3 dagen weer wel. nou denk ik de heletijd van: wanneer zal hij me vragen? zal hij me uberhaupt wel vragen of toch niet? maar we hebben elkaar dus 3 dagen pas gezien en ik denk dus ook steeds het heeft gwn tijd nodig?!!

    heeft iemand nog wat advies ofzo of een opmerking?!:$

    dit er nog even bij: hij smste gister maar niet terug en sinds ik terug ben vakantie doet ie normaal of er niks is ofzo:S ik vind het een beetje scary:S:$

    Al 3 dagen niks van hem gehoord, is ook 3 dagen niet meer online (@msn)ofzo:S:(

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 17:22 ]

    vraag hem (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Vraag het hem zelf.


    I love BTR and One Direction!

    Als je het van elkaar weet, zou ik het gewoon doen!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hij is waarschijnlijk gewoon verlegen. Je kan het zelf vragen? (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als je weet dat hij jou ook leuk vindt, waarom vraag je hem dan niet zelf? Misschien is hij gewoon verlegen en durft hij het nog niet te vragen, wie weet is het dan wel een hele opluchting als jij hem vraagt. Good luck! Laat je weten hoe 't is afgelopen?


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Als je weet dat hij jou ook leuk vindt, waarom vraag je hem dan niet zelf? Misschien is hij gewoon verlegen en durft hij het nog niet te vragen, wie weet is het dan wel een hele opluchting als jij hem vraagt. Good luck! Laat je weten hoe 't is afgelopen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    thanx all(H)
    Maar weet je het is zo dat ik het hem vertelt, toen hebben wel elkaar 4 weken niet gezien en nu 3 dagen weer wel. dus wanneer daar dat ik ook zeg van heeft het niet tijd nodig dan?!:$

    btw hijs idd wel wat verlegen maar als het neer komt op hem vragen dan ben ik zelf ook niet de moedigste:S:$

    march15 schreef:
    thanx all(H)
    Maar weet je het is zo dat ik het hem vertelt, toen hebben wel elkaar 4 weken niet gezien en nu 3 dagen weer wel. dus wanneer daar dat ik ook zeg van heeft het niet tijd nodig dan?!:$

    btw hijs idd wel wat verlegen maar als het neer komt op hem vragen dan ben ik zelf ook niet de moedigste:S:$


    Nou, zoen hem dan ^^
    Of hebben jullie al gezoend, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    uh ja hmhm dat zie ik mezelf nog net niet doen he!:S:$

    Maar van hem mag ik niemand iets vertellen, daar ben ik is over na gaan denken en ik heb zoon gevoel/gedachte gehad dat hij zich er miss wel voor schaamt:S:$ nou ook lekker dan als dat zo is:S

    march15 schreef:
    uh ja hmhm dat zie ik mezelf nog net niet doen he!:S:$

    Maar van hem mag ik niemand iets vertellen, daar ben ik is over na gaan denken en ik heb zoon gevoel/gedachte gehad dat hij zich er miss wel voor schaamt:S:$ nou ook lekker dan als dat zo is:S


    Oh, dat heb ik ook gehad. Het was weliswaar een vriendje op de basisschool, maar ik was wel heel erg verliefd op hem haha. Alleen hij wilde dat niemand er iets van wist. Ik was te verlegen om er wat van te zeggen, maar misschien kun je 't wel aan hem vragen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Kus hem?


    All I have in life, is my imagniation.

    je ik wil het hem ook nog vragen:p zie hem waarschijnlijk straks maar miss gaat ie wel zeiken als ik erover begin:S blijf het ook wel eng vinden trouwens:S:$

    riverdale schreef:
    vraag hem (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    uh neej dat kussen/zoenen laat ik er nog ff buiten:S:$:$

    wat zouden jullie doen als je (best wel(erg)) verlegen zou zijn?:$:S