• Wat is het nut van een account daar maken?
    Want ik wil wel een account aanmaken maar ik weet niet wat ik er mee zou kunnen doen op de site? alleen plaatjes toevoegen?


    Ivar Oosterloo.

    Ik vind het leuk. :'D

    ik vind het handig omdat ik zo niet alle foto's die ik mooi vind of nodig heb, moet opslaan op mijn pc. (:


    Save me from myself.

    Het is geweldig als je je verveelt, ik had er ooit een account maar ik ben mijn username vergeten...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Failish schreef:
    Je kan plaatjes HEARTENN. Weet je hoe leuk dat is?
    Je zoekt iets op onder de tags, scrollt over de pagina, klikt op de hartjes en ze komen gewoon op je 'account' terecht. Joepie! <3


    Maar het heeft toch ook iets met 'Tumbrl" te maken?


    You're beautiful.

    ik hb zelf geen acc.
    maar die site is wel gaaf!
    met die plaatjes etc...


    ;

    PORTUGALL schreef:
    (...)nope

    Wut? Jawel toch? Hoe komen die plaatjes anders op die site.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik heb er een account, en ik vind het eigenlijk bloedirritand dat je zo'n hele weheartit knop moet toevoegen aan je browser wil je foto's kunnen uppen, heb er 3 weken over gedaan om die knop toe te voegen.. zucht.

    EDIT: verder vind ik eht een geweldige site als ik inspiratie nodig heb of rpg-personages.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 0:51 ]


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?