• Stfu, mijn topics, niemand anders mag ze maken!
    LETS PARTAY

quidquid excusatio prandium pro

[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 14:52 ]

The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

DeSlenderman schreef:
    (...)

NOG 55 MINUTEN. 8)

[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 14:45 ]

The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

ImmortalSoul schreef:
    NOG 55 MINUTEN. 8)

en dan

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fellatio schreef:
    (...)

en dan

Moet ik naar de winkel.(nerd)

ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Moet ik naar de winkel.(nerd)

BYEEEEEEEEE

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fellatio schreef:
    (...)

BYEEEEEEEEE

Nu nog niet. :C

Fellatio schreef:
    (...)

BYEEEEEEEEE

ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Nu nog niet. :C

me broertje zegt; tatata

Celestial schreef:
    (...)

XD

Fellatio schreef:
    (...)

me broertje zegt; tatata

:O And that means?

ImmortalSoul schreef:
    (...)
    :O And that means?

I dunno, heb vaak discussies met hem.. en dan gaat hetzelfde als die 2ling baby's

Hij; tatatatatatatataaaaa
    ik; Tatatatattaaaa

Fellatio schreef:
    (...)

I dunno, heb vaak discussies met hem.. en dan gaat hetzelfde als die 2ling baby's

Hij; tatatatatatatataaaaa
    ik; Tatatatattaaaa

Dat klinkt als een enorm heftige discussie. 8)

ImmortalSoul schreef:
    (...)
    Dat klinkt als een enorm heftige discussie. 8)

Echt wel