• Ik heb afgelopen maanden een jongen leren kennen op internet. Heel leuk en aardig allemaal, en er was meteen een klik tussen ons beide. Onze gesprekken verliepen heel vlot en vorige week heb ik 'm voor de eerste keer gezien - we hebben samen echt een superleuke dag gehad en toen hij
    wegging was 't alsof een stukje van mij weer met de trein meeging.

    Die avond hadden we weer een gesprek op Skype, videochat en al. Nu vertelde hij mij dat hij borderline heeft. Dat houdt in dat je, kort en lomp gezegd, (veel) stemmingswisselingen hebt, enorm impulsief bent, vaak zwart-wit denkt, last hebt van depressiviteit en in de war zijn.
    Hij vertelde me dat hij graag zou willen dat ik zijn steunpilaar ben, iemand die er is om hem eraan te herinneren dat hij zichzelf moet zijn, etc.

    Nu heb ik wat onderzoek gedaan naar Borderline en verhalen van andere mensen gelezen met vrienden (of relaties) met borderliners, nu wou ik aan jullie vragen of jullie (positieve) ervaring met borderliners hebben? Of wat zouden jullie doen?

    Bedankt voor het lezen. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Tortuga schreef:
    Nou, een meisje van mijn school had borderline. Maar zij kon er niet mee omgaan, en heeft zelfmoord gepleegd..

    Dat spijt me...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken niemand met borderline.
    Maar veel succes met het steunpilaar zijn of zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het zijn geen leuke mensen. ze maken alles kapot.


    i put the fun in funeral

    Ik begin zo stilaan te denken dat ik het ook heb. Door de scheiding van mijn ouders, maar ik zal er alles aan doen om het weg te krijgen. Steun je vriend maar goed!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 17:35 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Mijn moeder heeft Borderline, en de moeder van mijn beste vriendin ook.

    Ik probeer mijn moeder zoveel mogelijk te steunen, ook al gaat het slecht. Als ze gewoon stabiel zijn, wat vaker is dan dat ze down zijn, dan zijn het gewoon superaardige mensen hoor (:

    Maar als het fout gaat.... Dan is het écht niet leuk als je erbij bent.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 17:43 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik kan mezelf wel in die verhalen over borderline vinden, maar niet dat ik vind dat ik het heb ofzo.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Aarshaar schreef:
    (...)
    Borderline kan pas worden vastgesteld na de puberteit. Trouwens, school kan nooit de diagnose bordeline stellen, daar moeten heel wat testen aan te pas komen + een psycholoog.


    Ikweet, maar dat heeft school niet gedaan. Blijkbaar toch TIJDENS de puberteit, hoor. Als je me niet gelooft, flikker dan op? Sorry hoor.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ze verteld gewoon de waarheid? Ze kraakt het meisje haar verhaal niet af oid -.-

    In mijn ogen wel. Het klonk nogal scherp.


    All was well.

    Ik zie hier btw nog meer mensen die zeggen; een meisje van school? Die zitten dan toch ook in de puberteit?

    Gringotts schreef:
    (...)
    In mijn ogen wel. Het klonk nogal scherp.


    Bedankt? Ik vertel gewoon de waarheid, en dat geloof je niet?

    Tuesday schreef:
    (...)

    Ikweet, maar dat heeft school niet gedaan. Blijkbaar toch TIJDENS de puberteit, hoor. Als je me niet gelooft, flikker dan op? Sorry hoor.

    Ik ben het hier met jou eens. Jij hebt het meegemaakt, dus je zal het wel beter weten.


    All was well.

    Vervelend, maar, hij wil jou als steunpilaar, dus je betekent veel voor hem.


    Food.

    Tuesday schreef:
    (...)

    Bedankt? Ik vertel gewoon de waarheid, en dat geloof je niet?

    Nee, ik verdedigde je net tegenover dat andere meisje, maar daarna ging iemand geïrriteerd op mij reageren. Ik bedoel dat jij gelijk hebt.


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Nee, ik verdedigde je net tegenover dat andere meisje, maar daarna ging iemand geïrriteerd op mij reageren. Ik bedoel dat jij gelijk hebt.


    Hahaokee, het leek zo (bloos)

    Ik zou niet weten wat je moet doen, behalve er voor hem zijn. Hij heeft zelf aangegeven dat hij je nodig heeft. Gewoon hem eraan herinneren dat je er voor hem bent, en hem steunt.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.