• Echt alles ging fout. Ik wilde ze gister al maken, toen hadden we geen eieren.
    Dus ging ik ze vandaag maken, dat heb ik ook gedaan. Ik alle ingredienten in een of ander bakje doen, was het niet een goed bakje waar je in kon mixen. Toen alles over gegiet naar een ander bakje waar je wel ik kon mixen.
    Daarna had ik de mixer gepakt, is dat ding kapot. Dus ik had verder moeten mixen mt zo'n garde (?). Dat gaat echt niet :'D
    Maar uiteindelijk is het toch gelukt.
    In de oven gedaan, wachten tot ze er uit konden.
    Ik haalde ze eruit, bijna m'n jatjes verbrand x'D
    Toen de chocoladeglazuur er op proberen te doen, dat ging echt niet, het hele aanrecht zat onder :'x
    En daarna de versiering erop gedaan, daarmee zat ook het hele aanrecht onder.
    Ik heb ze nog niet geproefd, maar ik hoop dat ze lekker zijn.


    Om nom nom.
    Zijn ze een beetje goed gelukt? :'D
    Fail

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 20:40 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    YAY :D JIJ BENT MIJN NIEUWE BESTE VRIEND! :D

    Gezellig*O**O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Sorry, die heb ik net opgegeten :'D

    Ja maar daar zijn er nog 2 van hoor D:


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    (...)
    Ja maar daar zijn er nog 2 van hoor D:

    Je had het over de meest rechtse o.o
    Nee, oke, die mag je wel :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Je had het over de meest rechtse o.o
    Nee, oke, die mag je wel :3

    yay om half 10 precies neem ik een hapje hoor


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    (...)
    yay om half 10 precies neem ik een hapje hoor

    Dan heb je geluk dat mijn broer niet thuis is, die zou gelijk alles opeten o.o


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ze zien er beter uit dan mijn boterkoek, dat ding was zo hard dat je iemand er een hersenschudding mee kon bezorgen :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Vida schreef:
    (...)
    Dan heb je geluk dat mijn broer niet thuis is, die zou gelijk alles opeten o.o

    omg zo een zus heb ik ook -.- Doet me moeder inkopen en zitten er allemala lekkere dingen in de kast. Wil ik wat gaan pakken vind ik alles in haar kamer LEEG -.-


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Comeau schreef:
    Ze zien er beter uit dan mijn boterkoek, dat ding was zo hard dat je iemand er een hersenschudding mee kon bezorgen :Y)

    Dat is geloof ik niet helemaal de bedoeling van boterkoek :'D
    En daarom ben ik ook muffins gaan bakken i.p.v boterkoek


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Imoani schreef:
    (...)
    omg zo een zus heb ik ook -.- Doet me moeder inkopen en zitten er allemala lekkere dingen in de kast. Wil ik wat gaan pakken vind ik alles in haar kamer LEEG -.-

    That sucks


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Dat is geloof ik niet helemaal de bedoeling van boterkoek :'D
    En daarom ben ik ook muffins gaan bakken i.p.v boterkoek


    En een paar weken daarna ging ik muffins bakken, maar die wilde niet gaar worden -___-

    Dus nu wantrouwd mijn vader alles dat ik gebakken heb :c


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    (...)

    En een paar weken daarna ging ik muffins bakken, maar die wilde niet gaar worden -___-

    Dus nu wantrouwd mijn vader alles dat ik gebakken heb :c

    Dan moet je de temperatuur van de oven iets hoger zetten :D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Dan moet je de temperatuur van de oven iets hoger zetten :D


    Dat had ik gedaan, en toen waren ze na een uur nog niet gaar, stomme dingen -___-


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    (...)

    Dat had ik gedaan, en toen waren ze na een uur nog niet gaar, stomme dingen -___-

    Ooh, da's niet handig, nee :x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.