• verloren we
    Ik deed samen met een vriendinn mee aan de talentenjacht op de camping. Wij dachten, laten we origineel zijn. Dus wij gingen zwaardvechten, met stokbroden als zwaard op de theme song van Pirates of the Caribean. Wij waren dan William Turner en capitain Jack Sparrow. We zagen er heel leuk uit, hett was ook origineel. Krege we 2 6en en een 5. En diie 5 was om een grapje, wij zeiden namelijjk ' als je ons geen hoog cijjfer geeft gaan we jee kielhalen aaaaaaaar" en datt kon hijj niet waardereen. Natuurlijk wonnen we niett, maar heel veel mensenn vondden het niett eerlijk en iedereeen riep boe, wijj wareen ook beste teleurgeteld
    Zo dat moest ik ff zeggenn(als hieer fouteen instaan, ik ziit op een bejaarrde pc)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    omg, bejaarrrrrde pc XD

    -out-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    jammer. maar ik weet niet of ik het terecht vind omdat ik niet weet wat de andere deelnemers deden.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hahahah lijkt me leuk xd ^^ volgende x weer proberen ;)

    Het is een talentenjacht en jullie vechten met stokbroden op muziek. Like, dat kan iedereen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Salander schreef:
    Het is een talentenjacht en jullie vechten met stokbroden op muziek. Like, dat kan iedereen.

    jij bent wel hard he, (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Salander schreef:
    Het is een talentenjacht en jullie vechten met stokbroden op muziek. Like, dat kan iedereen.


    dit


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat een talent.


    -

    Grizzly schreef:
    omg, bejaarrrrrde pc XD

    -out-

    Hè, dat talent heb ik ook.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson