• MORGEN GA IK NAAR DE EFTELING.
    <3

    I look like a fucking child now ö
    Hmm.. grote jongen verheugt zich op efteling, how lame

    maar oke ik ga er heen yeah, ik ben zooooo blij dat dit plan helemaal goed gaat komen, maar we moeten 3 uren in de trein en een half uur in de bus. :/ dat word maar 7 uren in het park, plus ik wil nog 2 keer naar Raveleijn.. achja de tijd vliegt. Ik ga het echt missen als ik terug ga naar huis.

    En een vriendin gaat iemand uit die show keihard roepen, als iedereen stil is, hahaha ik ga me dan echt verstoppen ofzo, maar ze gaat het echt doen.

    Maarja, wat gaan jullie nog doen morgen? : )


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Spelletjes spelen met mijn neefje van 5 jaar :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    xFelton schreef:
    Spelletjes spelen met mijn neefje van 5 jaar :')

    Ahw dat is lief.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aaaah... Efteling (:
    Jammer dat het toen net geregend had, maar we hadden echt de beste dag uitgekozen om te gaan ^^
    Het was Amazing!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ga de hele dag Full House kijken. (cat)


    -

    Oh, de Efteling is echt geweldig, omg. De Droomvlucht is en zal altijd mijn favoriete attractie blijven, zo mooi en ik wil ook een elfje zijn. (cat)
    Ik ga morgen waarschijnlijk helemaal niets doen. Beetje met mensen kletsen en series kijken. :')


    wth.

    Ik wil ook naar de Efteling! (no_chears)

    Ik ga morgen... niets bijzonders doen. ):

    Waarschijnlijk ga ik morgen niks doen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb niks met de efteling, maar leuk voor je : D morgen ga ik niks speciaal doen, mijn oma en opa komen langs ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik wil ook naar de efteling. ;o
    Weinig, denk ik. De vriendin van mijn broer komt slapen, dus waarschijnlijk ga ik iets met haar doen terwijl mijn broer uitslaapt.(nerd)


    effort never betrays you

    ik ga morgen niets doen, denk ik. Veel plezier! X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    BeRavenclaw schreef:
    Waarschijnlijk ga ik morgen niks doen:Y)


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    Ik ga morgen ook naar de Efteling!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De Efteling is echt tof en blijft voor altijd leuk! _O_
    Ik ga morgen niets doen en wachten tot mijn zus uit Italië komt zodat ik der kan platknuffelen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Oh de efteling :P Ben daar al lang niet meer geweest...
    Ik heb niks speciaals gepland :(
    Veel plezier in de efteling morgen xD

    Morgen, hmmm... Op mezelf begraven in mijn kamer, in de poging de troep op te ruilen na? Niks :Y)

    Ik wil óók naar de afteling, ik hou van de efteling o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.