• Mijn vader probeert me de hele dag al bang te maken met geestenverhalen en beweert dat ik vanavond bezoek krijg van zo'n verschijnsel. Ik zei dat ik eerst een teken van die 'geest' wilde hebben en toen begon hij te lachen. Na een uurtje - we zitten beiden in de woonkamer - begint het licht opeens te knipperen. 'Veranika, zie daar je teken. Ik zal je begrafenis alvast regelen.' Oh, papa toch :')


    Olive

    Lowlz
    Nou doe de 'geest'de groeten :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Pantalaimon schreef:
    Lowlz
    Nou doe de 'geest'de groeten :3


    Zal ik doen, op welke naam?


    Olive

    Ik zou echt bang worden. :Y) Alleen al het praten of nadenken over geesten laat mij denken dat ze er écht aankomen, lol. :')


    wth.

    Pantalaimon schreef:
    Lowlz
    Nou doe de 'geest'de groeten :3


    Haha, ik wou net zeggen 'doe 'm de groetjes', lol :'D
    Wie weet kun je wel lekker met 'm babbelen en blijkt ie heel gezellig te zijn (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Haha, ik wou net zeggen 'doe 'm de groetjes', lol :'D
    Wie weet kun je wel lekker met 'm babbelen en blijkt ie heel gezellig te zijn (krul)


    Haha, misschien brengt hij zijn geestenvriendjes mee voor een theekransje (nerd)


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Haha, misschien brengt hij zijn geestenvriendjes mee voor een theekransje (nerd)

    Ja, en dan probeert hij de thee te drinken, valt het door hem heen, en is je vloer vies. Maar doe 'm de groeten hé.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    haha gezellig :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mayfly schreef:
    Ik zou echt bang worden. :Y) Alleen al het praten of nadenken over geesten laat mij denken dat ze er écht aankomen, lol. :')

    Ik heb ook niet zo veel met geestendingen, maarja. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Doe hem maar de groeten en zeg maar tegen hem/haar dat ze snel bij mij op bezoek moeten komen hoor :Y)~Namens Henk de Worst


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Die lamp was vervelend. Straks zet ik hem helemaal uit :Y)


    quidquid excusatio prandium pro