• M'n ouders zijn vanavond weg. En toen ze weg reden kwam m'n tweelingbroer direct naar me toe buiten met; Ze zijn we! Ze zijn weg!
    En toen pakte hij lucifers, aanstekers en papier en ja, dan kun je al raden wat hij gaat doen. :')
    Dus ik kon niets anders dan meedoen. Dus wij een vuurtje maken in de tuin, komt er opeens een enorme rookwolk vanaf. x]
    Dus toen zijn we maar gaan stoppen want het werd toch iets te 'erg'.
    En toen gooiden we alle troep wat aangestoken was in de otto. Dikke rookwolken uit die otto. :'D
    O gosh wij zijn zo lekker kinderachtig bezig. (bloos)
    Ja en nu stinkt het ook in huis naar vuur.
    En nu zijn we ons aan het volvreten in chips, kinderchocolade, ijsjes en cola zuipen.
    Wij zijn zo volwassen. :3

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    JAaaa! Hebbe! is best wel warm :C Wat voor ijsjes?


    Weet ik veel, veel ?
    Cornetto's dingen op 2 stokkiejs, raketjes, iets vaags met spekkiejs erin, frambozen , en weet ik vele nog meer


    [zou me pa trouwens weten dat ik al wakker ben]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    (...)
    Poor you! D:


    Ik weet! Maarja, gelukkig kan ik veel eten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Omg, was that what she said? :8

    OMG! THAT'S WHAT SHE SAID! ö

    Fellatio schreef:
    (...)

    Weet ik veel, veel ?
    Cornetto's dingen op 2 stokkiejs, raketjes, iets vaags met spekkiejs erin, frambozen , en weet ik vele nog meer


    [zou me pa trouwens weten dat ik al wakker ben]


    OMFG! HEBBEHEBBBE Cornettos en raketjes zijn heel erg lekker :D Wij hebben nooit ijs (huil)
    Ga hem vragen of ie dat al weet :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Celestial schreef:
    (...)
    OMG! THAT'S WHAT SHE SAID! ö


    She said that lollipop isn't yummy? o.o


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    OMFG! HEBBEHEBBBE Cornettos en raketjes zijn heel erg lekker :D Wij hebben nooit ijs (huil)
    Ga hem vragen of ie dat al weet :Y)


    Mweh nee, mag je pa niet zo -.-
    + jij mag de raketjes wel alleen op eten ;D maar de cornetto's moet je delen met me !!!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Mweh nee, mag je pa niet zo -.-
    + jij mag de raketjes wel alleen op eten ;D maar de cornetto's moet je delen met me !!!


    Oh! Als we nou een duel organiseren tussen onze vaders, dan is een van ons tweeen van zijn vader af :Y)
    YAY :D En okay.... Jij mag er een en ik eet de rest :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Oh! Als we nou een duel organiseren tussen onze vaders, dan is een van ons tweeen van zijn vader af :Y)
    YAY :D En okay.... Jij mag er een en ik eet de rest :Y)


    Mijn pa is eng en sterk D: en ik 1 jij de rest is niet eerlijk D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Mijn pa is eng en sterk D: en ik 1 jij de rest is niet eerlijk D:


    Mijn pa heeft een gebroken schouder en de andere hand is gemuteerd en heel klein en zwak. Dus hij verliest en ik win dan :Y)

    MAARMAAR je bent een meisje! Meisjes zijn toch altijd met dieet? Dus eigenlijk help ik je dan! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Jullie vaders tegen mijn vader? (wbw)

    Celestial schreef:
    Jullie vaders tegen mijn vader? (wbw)


    Die mag tegen me moeder. Ze heeft wel een gigantisch vetpantser en rheumatische klauwen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Die mag tegen me moeder. Ze heeft wel een gigantisch vetpantser en rheumatische klauwen :Y)

    Dat is zielig voor je moeder! D:
    My dad is not gonna hurt your mom!

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Mijn pa heeft een gebroken schouder en de andere hand is gemuteerd en heel klein en zwak. Dus hij verliest en ik win dan :Y)

    MAARMAAR je bent een meisje! Meisjes zijn toch altijd met dieet? Dus eigenlijk help ik je dan! (cat)

    Mijn pa heeft, een scheve neus... en kan dus slecht horen , wilt hij weer helemaal goed horen moet hij zijn neus op nieuw breken ;D

    + wie zegt dat ik op dieet ben O_O ijsjes gaan dr altijd wel in :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Celestial schreef:
    (...)
    Dat is zielig voor je moeder! D:
    My dad is not gonna hurt your mom!


    Het bestaan van mijn moeder is zielig voor mij! D:

    Fellatio schreef:
    (...)
    Mijn pa heeft, een scheve neus... en kan dus slecht horen , wilt hij weer helemaal goed horen moet hij zijn neus op nieuw breken ;D

    + wie zegt dat ik op dieet ben O_O ijsjes gaan dr altijd wel in :$


    Zit zijn neus over zijn oor heen gebroken? O_O

    Meisjes letten toch altijd op de lijn? (cat) En da's wel waar. DAMN! 50/50 dan?


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Zit zijn neus over zijn oor heen gebroken? O_O

    Meisjes letten toch altijd op de lijn? (cat) En da's wel waar. DAMN! 50/50 dan?


    Whaha nee XD oor en neus zitten verbonden ;P zijn neus is gwn keer gebroken en zit scheef nu.. en door die breuk hoor hij aan de linker kant amper ;P

    en Gast, jij moet je meer verdiepen in meisjes o-O niet alle meisjes letten op de lijn o-o en ok 50/50


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you