• Ik zoek een goed, mooi boek. Ik wil een boek lezen dat je echt aangrijpt,waar je om kan huilen,of gewoon een boek dat heel veel met je doet.

    Hebben julie nog mooie boeken voor mij die ik kan lezen?


    I feel guilty after every bite I take.

    Uhm, de Hongerspelen, Pijnstillers (Carry Slee)?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De anderen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb laatst Extremely Loud and Incredibly Close van Jonathan Safran Foer gelezen - hij is ook in het Nederlands uitgebracht. Ik vond 't een erg inspirerend en vooral aangrijpend boek. Zeker een aanrader. c:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Maanmysteries, is wel een serie.
    Oh ik hoop wel dat je ruimdenkend bent anders vind je ze niks


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De hemel begint bij je voeten - Jandy Nelson
    Is echt een prachtig boek


    What's so bad about being different?

    Never Let Me Go van Kazuo Ishiguro


    As travars

    Voor ik dood ga.


    Forever.

    Roswell schreef:
    Voor ik dood ga.


    Dank je,ik ga dit boek lezen.


    I feel guilty after every bite I take.

    Marley & Ik. Echt een mooi boek, op het eind moest ik echt huilen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Voor ik doodga. <-- huilen.
    The last song.
    The notebook
    A walk to remember. <--- huilen.
    My sisters keeper. <--- Huilen.


    To infinity and beyond •

    Haar Naam Was Sarah. Ik heb bijna zitten huilen aan het einde D:


    Destroy what destroys you.

    Defensive schreef:
    Marley & Ik. Echt een mooi boek, op het eind moest ik echt huilen...


    dank je, ga ik ook lezen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 0:28 ]


    I feel guilty after every bite I take.

    Mijn zoete zoen ; dat boek heeft me echt zwaar aangegrepen en ik heb heel wat gehuild tijdens dat boek. (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    NeedYouNow schreef:
    De hemel begint bij je voeten - Jandy Nelson
    Is echt een prachtig boek


    Deze hierboven en Voor ik doodga van Jenny Downham, die was prachtig en zo triest. Voor de rest vind ik De belevenissen van een muurbloem van Stephen Chbosky ook een heel aangrijpend boek. Het is een soort dagboek van een jongen, maar het is zo mooi. De eerste pagina al: "Ik wil dat je weet dat ik zowel gelukkig als ongelukkig ben en dat ik er nog steeds achter probeer te komen hoe dat nou mogelijk is."


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Deze hierboven en Voor ik doodga van Jenny Downham, die was prachtig en zo triest. Voor de rest vind ik De belevenissen van een muurbloem van Stephen Chbosky ook een heel aangrijpend boek. Het is een soort dagboek van een jongen, maar het is zo mooi. De eerste pagina al: "Ik wil dat je weet dat ik zowel gelukkig als ongelukkig ben en dat ik er nog steeds achter probeer te komen hoe dat nou mogelijk is."


    ooh The Perks of Bein a Wallflower is mooi ja! Ik heb hem alleen in het Engels gelezen, maarja hahah. Die moet je dus ook lezen (nerd)


    As travars