One Band, One dream, One Direction
[ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 17:50 ]
It's like I'm finally awake - One Direction.
NeedYouNow schreef: (...) Hihihi ben ik zo voorspelbaar???
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
robiinnx schreef: (...) ik kan het wss niet eens horen misschien daarna op youtube.
Flashing lights in my mind, going back to the time.
Bam ik heb nieuwe ava!! Met dank aan Marrit!
What's so bad about being different?
Ben er weer! Ik weet niet of dit al is gepost. Ik ben te lui om te kijken.
There is nothing more badass than being yourself
Snickers schreef: (...)neeee, maaaar jij en niall. En die fucking schattig en sexy fotoo_O_
riverdale schreef: ik ben eten schatjes tot straks xoxoxoxo
Voor iedereen die gaaat! doeeeeeeg xxxx
Isn't he lovely? omg hij kan gwn zo mooi acapella, krijg er nog steeds kippenvel van
[ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 18:27 ]
All you need is love lalala!!
robiinnx schreef: Isn't he lovely? omg hij kan gwn zo mooi acapella, krijg er nog steeds kippenvel van Geweldig! What's so bad about being different?
robiinnx schreef: Isn't he lovely? omg hij kan gwn zo mooi acapella, krijg er nog steeds kippenvel van <3 Flashing lights in my mind, going back to the time.
Maaar ik ga nu.. Ik ga nog ff naar de mac met een vriendin.. Dus ik ben vanaaf weer online.. denk een uur of half negen(aa) Tot straaaksss <333 xoxoxoxoxo
Gotta love Harry <3
And in that moment, we were infinite.
NeedYouNow schreef: Maaar ik ga nu.. Ik ga nog ff naar de mac met een vriendin.. Dus ik ben vanaaf weer online.. denk een uur of half negen(aa) Tot straaaksss <333 xoxoxoxoxo
ik vond het zo grappig, wie is je favoriet? harry nu heb je heel veel vijanden, "harry is van mij""nee van mij" xd