One Band, One dream, One Direction
[ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 17:50 ]
It's like I'm finally awake - One Direction.
okee dat klinkt fout
StylesSwag schreef: (...) *pakt de boxer aan en bekijkt hem* "Er zit een witte vlek in, dat is heel verdacht!"
Flashing lights in my mind, going back to the time.
Jerminator schreef: (...) Nou ik had die enge kerel met alle plezier willen zijn
There is nothing more badass than being yourself
Jerminator schreef: Maar ik ga eten doeii xxxxxx
robiinnx schreef: (...) HAHAH Sanne en ik liggen helemaal dubbel hier om die reacties. Maar ik ontvoer hem wel naar mijn kamer hoor, anders ziet iedereen het.
StylesSwag schreef: (...) Ik ga ook niet, maar ik ga begin 2012 wel naar Cambridge met school.
JoyceStyles schreef: (...) jaa dat moet volgens mij ook, volgens mij mag een vrouw geen man foejeren, of anderzom hahaha.
StylesSwag schreef: (...) Aaaahw!
StylesSwag schreef: (...) Dat kan niet, want hij zit midden in een onderzoek.;P
JoyceStyles schreef: (...) "dit moeten we meenemen voor onderzoek, u moet hier wachten" hahah,
JoyceStyles schreef: (...) hij moet even [zonder boxer] in een kamertje wachten, tot wij klaar zijn met het onderzoek ;p
JoyceStyles schreef: (...) maaar, je kan natuurlijk wel gewoon een nep snor kopen
Ik luister nu naar Peacock van Katy Perry.
StylesSwag schreef: (...) "Oohw, meneer Styles, u moet uw shirt ook even uitdoen, want die ziet er ook verdacht uit. Er staan namelijk allemaal wortels op."
StylesSwag schreef: (...) Stiekem gooien we zijn boxer en broek weg.