• Omg, zit ik rustig naar buiten te kijken, vliegt mijn buurmeisje van drie keihard van de trampoline af. Ik schrok me kapot, maar gelukkig waren die ouders er ook. Nu zit ze heel hard te huilen, echt zielig : (

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 16:39 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Emerge schreef:
    Ahww. Hoe is het met haar?
    En ja, ik zou eerst ook lachen.


    None but ourselves can free our minds.

    Grizzly schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ahww, arm kindje.
    heb het zelf ook al een paar x meegemaakt ;$

    Snorlax schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen


    Save me from myself.

    GuitarsRock schreef:
    ik zit nu te lachen met af en toe een ahhh ertussen. ik vind het zielig maar kom op.. dat beeld in mijn hoofd xd


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Aww, arm babytje toch... ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Snorlax schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Snorlax schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Snorlax schreef:
    stiekem zou ik kapotgaan van het lachen

    Ja, dat is inderdaad zielig. Toen ik hoorde dat het halfbroertje van mijn vriend van twee jaar 'n een half van de trap was gevallen was ik ook geschokt. Van helemaal bovenaan dan nog. Gelukkig had hij alleen een wond onder zijn oog die genaaid moest worden, maar het kon veel erger geweest zijn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    GuitarsRock schreef:
    ik zit nu te lachen met af en toe een ahhh ertussen. ik vind het zielig maar kom op.. dat beeld in mijn hoofd xd


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    iTwieber schreef:
    Ik zou keihard lachen en dan rennen naar der toe om te vragen of alles goed gaat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb altijd al gezegd dat trampolines gevaarlijk zijn !

    Haha arm kindje.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wat zijn jullie allemaal gemeen. Dat arme kindje is 3! Daar ga je toch niet om lachen, ze heeft nu natuurlijk hartstikke veel pijn. Omdat ze veel jonger is, komt die klap natuurlijk veel harder aan. Niet lullig bedoeld hoor, maar ik zou er niet op gaan lachen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John