• Ik ben dus om half 4 in slaap gevallen en werd wakker om zes uur, ik kon niet meer slapen. Ik keek dus op mijn telefoon en zag dat ik twee smsjes had. Beide waren ze van een onbekend nummer. Dus ik klikte op de conversatie en begon keihard te lachen toen ik het las. ‘‘Rory is homofiel..’’ Rory is dus mijn vriendje :') En dan de tweedeL ‘‘Ik was vandaag in de galouppe (een discotheek in gulpen) en zag hem op verre afstand kussen met een jongen.. Misschien was hij dronken maar dat weet ik niet zeker.. Maar of hij nou dronken was of niet.. Hij heeft echt met ene Fabian gekust.’’

    What. A. Joke.
    1. Ik heb nog met hem gebeld toen hij terugkwam, hij was volkomen nuchter en zei ook dat hij maar een biertje had gehad.
    2. Fabian kent hij al superlang en ik heb hem wel eens ontmoet, hij is definitely not gay :')
    3. En er waren vrienden van mij daar, genoeg zelfs. De halve tent staat vol met mensen die ik ken en dan bedoel ik écht ken, dus de kans dat niemand van hun dat gezien heeft en mij niets verteld heeft is heeel klein.

    Wtf :')


    Rainbows on my staircase ~

    Okeeeey whuuut, die kerel is gewoon jaloers op Rory xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    rare mensen x]
    die halen gewoon een geintje uit ;P
    oh en goedenmorgen xd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eh oke.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou echt dood gaan van het lachen ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wees blij D; ik werd om half 12 gebeld en ik weet nog steeds niet wie het was -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you