• Haay (:

    ike ga dus een nieuwe serie maken.. en ik heb al een aantal rollen maar ik kom er dus nog steeds

    maar dan zal ik voor het gemak eerst eens even vertellen wat ik ongeveer van plan ben met het verhaal

    het gaat over een meisje van 15 jaar.. ze heeft helemaal niemand meer, haar ouders hebben haar verstoten en ze woont in een boomhut in een park..
    vroeger op school werd ze altijd gepest door 1 enkele jongen ( okej eig door iedereen maar die ene jongen sprong er altijd tussenuit)
    naar school kan ze nu niet meer want ze kan zichzelf al moeilijk in leven houden..
    tot ze die ene jongen weer tegen komt.. die jongen die haar zo peste..
    de jongen krijgt een schuld gevoel hij besluit het meisje te willen helpen.. maar hoe gaat dit alemaal gebeuren??



    nou ik hoop dat je ht een beedje snapt
    het word wel een quiz waar TH in voor gaat komen..
    ene love story; wel een beedje..
    maar ik wou wel graag de volgende rollen nog willen hebben:

    ik heb nog over de rollen van;

    kind 1 (die hoofdpersoon peste);
    kind 2 (die hoofdpersoon peste);

    eventueel lief van georg;

    Eerder lief van bill;BEZET BY LOLLIPOPx

    Deze zijn al bezet;

    hoofdpersoon;BEZET BY Moii konn het niet laten
    nieuwe BF hoofdpersoon;BEZET BY Vleermuisje
    nieuwe BF hoofdpersoon;BEZET BY NimmaGirl
    nieuwe BF hoofdpersoon;BEZET BY Saartjeu
    eventueel lief van andreas;BEZET BY TomSexx
    eventueel lief van tom;BEZET BY KimxGeorg
    eventueel lief van gustav;BEZET BY xTaraxTomx
    eventueel lief van bill;BEZET BY ook moii jah sorry kon het ook niet laten..


    tot zover over de rollen ,,

    misschien komenb er nog meer bij...

    wat ik will weten;

    Roll;
    Naam;
    Leeftijd;
    Style;
    Likes;
    Dislikes;
    Proloog verhaaltje;


    ik kies eerlijk.. ik kies dus niet gelijk de eerste (tenzij ik hem heel geschikt vind)
    maar ik kies vooral de beste

    Xxx kimmy


    A Noble was Born in Chaos

    Eerdere vriendin Bill ^^

    Roll; Eerste lief van Bill

    Naam; Annelies

    Leeftijd; 17

    Style; Mezelf

    Likes; Vriendnen, muziek, chocolade, familie, Hello Kitty and that stuff

    Dislikes; Arrogante en irritante mensen, egotrippers, spinnen en insecten

    Proloog verhaaltje; Haaii lovely peopz<3



    Mijn naam is zoals je misschien wel al mocht doorhebben Annelies en al 17 hele jaren leef ik op deze coole planeet. Jepjep, ik ben bijna volwasssen [/Bouwt een feestje]. Haha, jaah daaarben ik happy om want dan mag ik eindelijk met de auto rijden. Achajh, verder wat over mij. Ik heb dus blond haar met helder blauwe ogen zoals je op deze foto ziet en ook heb ik een piercing in m'n bovenlip. Cool is hij niet? Mijn zus noemt dat een Marilyn Monroe stipje omdat Marilyn zo'n stipje had recht boven d'r lip. Okay, wat verder over mijzelf. Ik heb dus 2 zussen Stéfani&Rani en mijn ouders zijn nog altijd bij elkaar. Wat ik zelf niet zo leuk vind want, ze ruzieën elke dag echt waar! Voor de rest houd ik veel van m'n vrienden, familie, muziek, m'n haar, Hello Kitty, chocolade, CreamCup's, CupCake's en cadeautjes maar ik heb een veelste grote hekel aan irritante en arrogante mensen, spinnen, insecten en egotrippers. Serieus, als je een spin of insect naast mij zet gil ik heel de buurt bijeen. Maar, whoops, ik denk dat mijn tekstje een klein beetje te lang word dus ga maar naar de andere mensen hun coole leven kijken want ik ga hier afronden.

    KissEz <3

    Foto; http://farm4.static.flickr.com/3037/2518301192_e7db104b3d.jpg?v=0

    nice je mag m hoor ;)


    A Noble was Born in Chaos

    duss.. nog 6 rollen over :D


    A Noble was Born in Chaos

    niemand verder ?? :(


    A Noble was Born in Chaos

    Roll; Maakt niet uit, zolang het maar geen pester is xD

    Naam; Megan/Lily (kies zelf maar :D)

    Leeftijd; 15

    Style; casual, ik hou niet van flashy kledij

    Likes; boeken lezen, verhalen schrijven, dromen over de perfecte liefde..

    Dislikes; mensen die me niet mogen

    Proloog verhaaltje;

    Hello!
    Mijn naam is Megan/lily. Ik ben 15 jaar en ga dit jaar naar een nieuwe school. Daar ben ik best wel bang voor. Ik heb nooit echte vrienden gehad. Nee, ik ben al zo lang gepest. Ik kan me geen tij zonder pesterijen meer voorstellen. Hopelijk zitten er een paar leuke mensen in die school. Maar het zal weer niet zijn. *zucht* Niemand snapt me. Hoe zouden ze ook. Ik zeg nooit iets. Alleen thuis. Daar praat ik wel. Maar ook heel weinig. Omdat ik zo weinig praat heb ik een hese stem. Zelf vind ik hem best cool. Maar dat ga je mij nooit horen zeggen. Ik ben niet zo heel modieus, maar ik geloof niet dat ik een echte lelijke kledingsstijl heb. Ik ben gewoon..anders..
    foto:
    http://farm1.static.flickr.com/19/113482282_90f3a5e04a.jpg?v=1142551295