• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen moet minder denken en meer doen

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

"I shut my eyes in order to see.'

Het omgekeerde. Mensen moet minder zomaar dingen doen en meer nadenken.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Glimpse schreef:
    Nog minder denken? De helft van de wereldbevolking bestaat al uit hersenloze pinda's. So no thanks.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Als ik het over mezelf heb dan ja..

Stop wishing, Start doing..

Glimpse schreef:
    Nog minder denken? De helft van de wereldbevolking bestaat al uit hersenloze pinda's. So no thanks.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

ILOVEHUNG schreef:
    Ik ben het niet in alle gevallen eens, mr meeste wel. Als bijv iemand denkt om iemand te vermoorden, dan moeten ze voor mij part liever denken (:

Er zouden beter wat preciezere stellingen komen in plaats van die vage uitgangspunten. Hoe kunnen wij nu over zo'n dingen oordelen? Want je kan niet eens zijn (er zijn sowieso voorbeelden die onder deze stelling vallen die dat zullen afweren) en oneens zal om dezelfde ook niet gaan.

If we had not a soul, music would have created it.

Jiles schreef:
    Hangt er vanaf in welke situatie. Soms is ergens over nadenken namelijk heel erg belangrijk en moet je niet zomaar iets doen.
    Maar het verschilt ook heel erg per persoon. Je hebt mensen die over elk klein dingetje na gaan denken, maar ook mensen die nergens over nadenken en gewoon alles maar doen.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

ligt er wel aan in wat voor een soort sitiuatie

Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

Jiles schreef:
    Hangt er vanaf in welke situatie. Soms is ergens over nadenken namelijk heel erg belangrijk en moet je niet zomaar iets doen.
    Maar het verschilt ook heel erg per persoon. Je hebt mensen die over elk klein dingetje na gaan denken, maar ook mensen die nergens over nadenken en gewoon alles maar doen.

You're beautiful.

ligt een beetje aan de situatie maar in de meeste gevallen JA

Andersom please,
    er kan te veel schade gedaan worden door niet goed na te denken over dingen.
    Ook bij andere mensen.

NOH. Misschien net andersom!

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Soundeffect schreef:
    Het omgekeerde. Mensen moet minder zomaar dingen doen en meer nadenken.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

haha mee eens!

“If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

Mee eens.

~ A Friendly Greet, FeelingLove