• Lieve Niall,
    Jij hebt me geleerd om mensen weer te vertrouwen.
    Om weer liefde te voelen,om weer iemand te zijn.
    Toen je weg ging om je droom te leven,is alles weer bij het begin begonen ik werd weer gepest en had niemand om uit te huilen,geen warme armen die zacht om me rug rusten en jou lieve stem die mee lieve woordjes toe fluiterden en zei "Alles komt goed"
    Je deed me pijn toen je zei "We bellen,Smsen ik zorg elke keer als ik tijd heb"vier keer heb je gebeld in het jaar dat je weg was
    Toen je terug was in de stad was ik niet belangrijk genoeg en moest van Sean horen dat je er was.
    Toen Niall liet je me merken dat niemand te vetrouwen was zelfs jij niet.
    Jij was het enigste waar ik nog voor bleef leven,toen iedereen op school zei "Waarom leef je nog" negerden ik ze en dacht aan jou.
    Niall nu ik weet dat ik voor jou ook maar een blok aan je been ben heb ik niks meer om nog voor te leven.
    Je bemt beter af zonder mij.
    Asjeblieft Niall vergeet me nooit.
    Veel sucsses,Ik hou van je.
    X Lilly




    Rollen
    #Nieuwe vrienden Lilly
    #Vriendinen 1D
    #Bitch van de school en later ook Niall zijn vriendin
    #Zusje&Broertje Lilly-Tweeling-
    #Oudere Broer Lilly
    #Zelfverzonnen rollen




    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:Uitgebreid, Foto van een bekend persoon
    Inerlijk:Uitgebreid
    Relatie: Voor de vriendinnen en familie van Lilly. Hoe je het 1D lid hebt ontmoet voor de toekomstige vriendinnen.
    Extra's:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 23:00 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    mag ik ook die van Harry invullen? (:


    ed westwick <3

    Rol: Vriendin Liam
    Volledige naam: Britney Helena Owens
    Leeftijd: 16, op 17 september word ze 17 (:
    Uiterlijk: Britney [Lena Meyer-Landrut]
    Innerlijk: Britney is een meisje dat enorm veel om haar dierbaren geeft. Net als Bruno Mars, zou ze een granaat er voor opvangen. Ze is ook enorm into Bruno Mars zijn liedjes en zwijmelt helemaal weg als ze Marry You hoort. Natuurlijk vind ze de bandmates van OneDirection ook helemaal geweldig. Verder is ze heeft ze net haar Havo-diploma gekregen en wil nu verder studeren in de lerarenopleiding. Ze vind dieren ook helemaal geweldig en later zou ze graag een golden-retriever willen hebben, ze gelooft er dan ook in dat mensen en dieren een connectie kunnen hebben qua vriendschap, wat mensen onder elkaar niet kunnen. Verder is ze ook heel gelovig in geesten en aura's en die dingen dus een horrorfilm maakt haar wel snel bang! Verder is ze ook wel heel lief, maar diep van binnen heel onzeker zoals elk ander meisje. Vroeger was ze dan ook vaak uitgescholden voor dik en een luipaard en dat ze af moest vallen, maar daar denkt ze amper aan. Haar grootste hobby is toch echt drummen. Ze drumt zo'n 2/3 jaartjes en elke dag hoor je het haar doen, aan tafel, in de douche, op het toilet, overal. Een andere typische meidenhobby is natuurlijk shoppen, ze houd er wel van, maar aan gebrek aan geld koopt ze alleen de leuke goedkopere kleding inplaats van die dure merkkleding. Ook zingen doet ze graag, maar dat liever niet in iemands bijzijn en al helemaal niet in het bijzijn van de band want dan heeft ze al helemaal het gevoel alsof ze voor schud staat.
    Relatie: Ze heeft Liam ontmoet toen ze van school naar huis aan het fietsen was. Jaja, dat lees je goed. De jongens van de band besloten in Holland een beetje rond te fietsen en kwamen zo Britney tegen. Ze begonnen met praten en eerst was Harry een beetje aan het flirten, maar ze vond Liam de leukere. Het was ook Liam die haar uitvroeg naar een bioscoop en een etentje. Na een paar keertjes afspreken, heeft Liam haar dan toch gevraagt.
    Extra's: Britney praat liever niet over dat ze vroeger dik werd genoemt en zo.

    wil je laten weten als ik de rol krijg? :3
    en wanneer je t verhaal start? of ben je al gestart? hih ;p

    [ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 22:33 ]


    Everything you want comes after you stop looking for it