• Ja, het duurt echt nog lang voordat die film komt maar er wordt al vet veel over gepraat ;D. Wie is er nog meer fan van the hungergames en vind dat Liam niet gale-waardig is?

    Voor diegene die niet weten wat The hungergames is / zijn :
    The hungergames is een film die uitkomt in 2012, naar de boeken van Suzan Collins.
    Het is een trilogie, en al best wel veel gelezen. De boeken gaan over een meisje, katniss, die in de arena terecht komt samen met een andere jongen, peeta. Ze heeft ook een beste vriend die gale heet. the hungergames worden eens per jaar georganiseerd om ervoor te zorgen dat er geen opstanden ontstaan, het capitool wil namelijk zo laten zien dat zij geheel de macht in handen hebben. Denk aan een soort van expeditie robinson, alleen dan in een onbekende arena. Het is een spel wat gaat om overleven, je moet anderen vermoorden om niet zelf te worden vermoord. Heel spannend dus.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 18:40 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    daiyu schreef:
    (...)
    Maar als ik deze foto zie


    dan vind ik het nog meevallen. Het is natuurlijk bewerkt...
    Ugh, ik hoop maar dat de film daardoor niet verpest wordt, want ik heb zo'n grote verwachtingen...


    Er zijn echte foto's van Gale en Peeta hoor, (:





    En ik vind Liam echt wel Gale waardig, hoewel ik Josh/Peeta toch wel veel geweldiger vindd, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    daiyu schreef:
    (...)
    Er is idd nx mysterieus aan Liam >.< Iets in zijn gezicht staat me gewoon niet aan.


    Inderdaad. Hij heeft een beetje een blok hoofd. Ik vind hem zo'n populaire jongen achtig persoon..


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb het boek al een poosje maar als ik het lees kan ik mijn gedachten er niet bij houden. dus ik ga eerst de film kijken (over een poosje)
    en dan het boek lezen :)
    dan kan de film ook niet tegen vallen hoop ik (Y)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik ben een supergroot fan, maar ik vind de acteurs voor in de film echt drie keer niks.
    Echt, seriously. De boeken hebben echt mijn leven overgenomen toen ik ze las, maar over de film kan ik alleen maar klagen. Gale kan er mee door, maar Peeta lijkt echt totaal niet op wat ik in mijn hoofd had zegmaar. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 21:22 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.