• Stel je voor, dat je maar naar een ding kon kijken, de rest van je leven. Waar zou je dan naar kijken? Ik zelf zou naar de drukste straat van Tokyo willen kijken en naar de mensen die voorbij komen.
    (Ojah, als je TV zegt, moet je ook zeggen welke kanaal, want je mag maar naar een kanaal kijken (: )
    Sooo... Tell me?

    mijn vriend:Y)(H)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Escritura schreef:
    ... Mijn vriendin :3


    Goeie xD Bijna wat ik ook zou kiezen: Een mooi meisje. Ik kom alleen t vriendin gedeelte te kort xD

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 22:39 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Naar de persoon die het best bij mij zou passen en van wie ik voor eeuwig zou houden, of ik hem nu ga ontmoeten of niet.


    All was well.

    Thunderwitch schreef:
    Mijn beste vriendin, waarschijnlijk.
    Dat klinkt echt stalkerig, maar ik kan gewoon niet zonder haar. (:

    OMFG.
    Dat is zo fucking lief van je!:9~ <3


    effort never betrays you

    Eén ding? Je hebt geen idee hoe 'zien' belangrijk voor me is. Het liefst zou ik alles willen zien, in een keer en da- Wacht, dat is het. Ik wil alles zien in één. Daar zou ik naar willen kijken voor de rest van mijn leven.


    wth.

    Mayfly schreef:
    Eén ding? Je hebt geen idee hoe 'zien' belangrijk voor me is. Het liefst zou ik alles willen zien, in een keer en da- Wacht, dat is het. Ik wil alles zien in één. Daar zou ik naar willen kijken voor de rest van mijn leven.


    Ik ook! Ik snap ook echt niet hoe mensen als ze moesten kiezen, liever blind dan doof zijn.


    Are you lost?

    Mijn tweelingzus xD om te kijken wat die allemaal uitspookt (:

    Dat wil ik niet, dan word ik gek :'D Maar als het dan toch iets zou moeten zijn, de zee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tortuga schreef:
    Als ik nog maar naar 1 ding kon kijken de rest van mijn leven? Dan zou ik best wel zelfmoord plegen, dude. =')


    Forever.

    Me beste vriend ;d -tenzij het gaat zoals in me dromen, daar wil ik hem nooit aankijken XD-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    jim :9~

    CountMeIn schreef:
    Een televisie, met een zender die precies het beeld geeft, wat je normaal ook zou zien :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liever doof dan blind, vind ik altijd. Maar goed... Eén ding...
    De vlam van een (eeuwige, dan, anders is het na een paar uur sneu) kaars. Of een open haard. Een vuur, in ieder geval.
    Zelfs al ben ik bang voor vuur, ik vind het één van de mooiste dingen om naar te kijken.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Voetbal op tv, of een paardensport en dan liefst de springsport.
    Of ik zou ergens willen zijn waar je alleen maar paarden ziet ofzo.
    Zucht, ik weet het niet. Parijs om de mensen te kijken vind ik ook best.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    die leuke barman in Toulon :9~