• Mijn beste vriend is dus verliefd op me...

    En nu is hij me aan het bestoken op hyves met leidjes zoals deze:



    En smsjes zoals deze:
    Maak de juiste keuze shawty


    Fijn heel fijn...

    En dat terwijl ik al een vriend heb...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 17:04 ]

    Carcass schreef:
    Denk goed na. Wil je een goede vriendschap behouden en je vriend houden, of een relatie die misschien kapot gaat en geen vriendschap meer overhouden?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Maar als die beste vriend die niet echt muzieksmaak heeft, maar dat even terzijde nou niet had gezegd dat hij je leuk vind? Dan had je over hem toch ook niets méér gedacht dan alleen vriendschap? Alleen omdat hij er nou ineens mee aan komt zetten, laat jou twijfelen. Daaruit blijkt dus dat je niet echt van je vriend houd, anders had je op dit moment geen potentie gezien en hem alleen maar als een vriend gehouden.

    edit: en "maak de juiste keuze shawty"? Wtf, jij hebt helemaal geen keuze te maken, want je hebt al een vriend --'

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 17:32 ]


    ars moriendi

    Ik zou kiezen voor de genen die je het liefst hebt als your lover. en de ander niet proberen te kwetsen heeft geen zin, want dat gebeurt toch wel


    Love sheds light one the darkest of times

    C18 schreef:
    Wat een lul om druk te zetten achter jullie relatie. Egocentric ass.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    SixxAM schreef:
    Ik zou kiezen voor de genen die je het liefst hebt als your lover. en de ander niet proberen te kwetsen heeft geen zin, want dat gebeurt toch wel


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je beste vriend is een lul. Ik zou bij je huidige vriend blijven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Je beste vriend is een lul. Ik zou bij je huidige vriend blijven.


    Een lul?

    Nee hoor...

    C18 schreef:
    Wat een lul om druk te zetten achter jullie relatie. Egocentric ass.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je moet echt goed nadenken over dit, zou je je beste vriend leuk gevonden hebben als hij er nooit wat van gezegt had? Hij doet een beetje playerig vind ik, alsof hij altijd zijn zin wilt en krijgt.
    Daarbij klinkt je relatie met je vriend van nu ook niet helemaal goed, je neigt nu al meer naar je beste vriend dan naar je eigen vriend. Denk eens na, wil je hun eigenlijk wel? Misschien kan je beter bevriend blijven met beiden en verder niets.


    Your make-up is terrible

    Dat kun je eigenlijk niet aan ons vragen. Jij kent die twee beter dan ons. Jij kan alleen weten bij wie je het juiste gevoel hebt, en daar zou ik, als ik jou was, op af gaan. Denk goed na over wat jij wilt.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb gekozen...

    C18 schreef:
    Wat een lul om druk te zetten achter jullie relatie. Egocentric ass.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hale schreef:
    Ik heb gekozen...


    En?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Carcass schreef:
    Denk goed na. Wil je een goede vriendschap behouden en je vriend houden, of een relatie die misschien kapot gaat en geen vriendschap meer overhouden?


    Food.

    Mijn cliché zin: Volg je gehele hart en vertrouw daarop.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 19:23 ]


    Smile and live.