• Lieven Quizletters. dit moet er even uit. Ik denk dat nog wel mensen dit al hebben meegemaakt en daarom vraag ik ook advies.
    Ik heb echt een heel goede vriendin maar de laatste tijd gaat onze vriendschap bergaf. Laat ik maar bij het begin beginnen (:

    Het begon in september toen mijn vriendin een goede vriend van ons leuk vond ( wat nog altijd is ). Laten we hem even D. noemen. Het enige waar we nog over praten is over hem en dat al een jaar lang. Ik ben heel blij voor d'r maar versta me niet verkeerd. Ik wil ook nog over andere dingen praten en achter een tijd word je die naam beu gehoord. NU zegt ze dat ze hem totaal niet leuk meer vind en op andere momenten wel ( Wat is het nu ? ). Ook heeft ze altijd bevesteging nodig. Ik zei dat hij haar ook leuk vind omdat het gewoon overduidelijk en al onze vrienden geven mij gelijk en toch blijft ze zeggen dat het niet waar kan zijn terwijl ze wel altijd dingen zegt die erop wijzen dat hij haar dus wel leuk vind ( dan bedoel ik wat hij op msn tegen haar zegt ). Ze vraagt ook : Wrm vind hij me dan leuk en komaan iemand als mij ? Ik word er zot van want ik zeg altijd dat ze een lief en mooi meisje is en dat wuift ze dan weg maar de volgende dag vraag ze het opnieuw. Ook heeft ze in de paasvakantie een jongen leren kennen op ski-reis. Dat vond ik heel goed omdat het een leuke jongen was en ook omdat ze misschien D. kon vergeten ? Wat deed ze ? D. jaloers maken en altijd als ze langs hem liep ' toevallig ' luid zeggen dat ze een sms van ' haar lover ' - zo noemde ze hem altijd - had gekregen. Je zag zo dat D. dat niet leuk vond en mijn vriendin heeft me zelf verteld dat ze het deed om hem jaloers te maken. ( Maar ze zegt toch dat hij haar onmogelijk leuk kan vinden waarom doet ze dit dan ? ) hmm, juist ja.

    In de vakantie heb ik ook nog maar 3 keer met d'r afgesroken. De eerste week van juli was ik op reis en mijn ouders hadden 2 weken vrij dus ik deed toen ook dingen met hun. Ze was altijd kwaad dat ik nooit iets met haar deed. Nu vraag ik of ze wilt afspreken en ze zegt doodleuk : Lisa, je weet toch dat m'n ouders vrij hebben, ik kan niet altijd springen voor je. Gewoon de manier hoe het ze zei en ze keek zo zelfvoldaan. Toen wou ik haar letterlijk aanvallen. Dit zijn nog maar kleine dingen. Ze word altijd kwaad om het minste. Ze zegt dat ik nooit enthousiast doe als ze over D. bezig is, dat ik soms een slechte vriendin ben ( pijnlijk ? ) en dat ik alleen maar over
    mezelf bezig ben ? Hallo ?! Ik zou soms gewoon willen zeggen dat ik niet meer verder kan maar dat kan ik gewoon niet en praten met haar heeft geen zin want zij mag chagrijnig lopen maar als ik dat ben zegt ze dat ik onmogelijk doe. Misschien loop ik zo door haar en sorry ik heb ook soms zo van die dagen ? Ik heb haar daar al zoveel over aangesproken maar dan wordt ze
    - kwaad
    - begin ze te huilen
    - wordt kwaad en zegt lelijke dingen tegen me en over me tegen anderen
    - Sinds ik gepest ben geweest in het lager ben ik heel onzeker en huil ik sneller dan haar en dan noemt ze me een baby

    Ik zit volgend jaar ook met haar in de klas. Het probleem is dat ik wel goed met d'r kan lachen en plezier kan maken ;s sorry voor de zeurtopic en veel respect als je dit gelezen hebt.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 15:34 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    word bevriend met D. als ze al een heel jaar zo kut tegen je doet, jeesh, ik zou na 5 maand al met D bevriend worden om haar te kloten.

    ja zo gemeen ben ik.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Phenomena schreef:
    Jullie hebben wel gelijk, mss moet ik gewoon even afstand van d'r nemen en wie weet zie ze het dan in (: dankje (:

    succes ermee in elk geval (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind