• Ja, ik wil eindelijk eens een normale verjaardag.
    Dit jaar komen we de 21e terug, en ben ik de 23e jarig.
    Vorige jaar zaten we in Schotland met mijn verjaardag.
    En het jaar daarvoor was de begrafenis van mijn opa.

    O ja, en we zaten ooit eens een keertje de hele dag in de auto met mijn verjaardag. Toen hadden ze zelfs de auto vol met slingers gehangen en kreeg ik een Donald Duck boek om in de auto te lezen. >.<
    Maar goed. Volgend jaar ben ik dus jarig als de school al begonnen is. In de eerste week. Joepie! Not.
    En aangezien ik het al een aantal keer klaar gekregen heb dat een leerkracht gaat zingen voor een vriendin die jarig is, moet ik mij alvast gaan verheugen. :X

    Jullie ook zo'n ongunstige verjaardag?

    Haha, en mijn zusje dan, die is vier dagen voor sinterklaas jarig. Nou, dát is leuk. xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb van mijn 6ste tot een getal onder de 10 allen maar k*t verjaardagen gehad omdat er een hyperactief jongetje was. --'
    voor de rest was het normaal saai en dit jaar leuk :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    zorg er dan voor dat je een normale verjaardag krijgt en zeg wat je precies wilt?=d
    Mijn verjaardag is in augustus da's dus wel leuk (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 14:29 ]

    Die van mij valt meestal in de Herfstvakantie :Y)
    Maar mijn verjaardagen zijn wel leuk ja ^^


    Rainbows on my staircase ~

    Ik verjaar altijd in de vakantie lol xD
    26 December..
    Ik haat het om op die dag te verjaren want dan heb je kerstmis en nieuwjaar en krijg je normaal vanalles (vroeger toch xD)
    Ik wou liever ergens in Juni ofzo jarig zijn :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ben de 24e Augustus jarig en dan heb ik intro van mijn nieuwe studie! Haha dat wordt denk ik wel lachen! Maar daarom vier ik mijn feest al van tevoren, zodat ik het toch nog thuis en met vriendinnen kan vieren. (:


    You never fail, unless you keep trying...

    Mijn verjaardag is 5 dagen na sinterklaas en altijd middenin de exames, dusja, ook niet zo leuk...


    Love is Big. Love is Small. Love is Great . LOVE IS ALL!

    Ik ben 5 juni jarig. Niets mis mee, ik ben er heel tevreden mee. Ik zit dan nog wel op school, maar net niet in de toetsweek, en volgend jaar met m'n examens ben ik dan al klaar (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gewoon in mei, alleen het is precies één week na mijn moeders verjaardag en daarom vieren we het altijd samen en dat vind ik niet leuk, want ik wil mijn verjaardag nooit vieren, maar ja, zij wel, dus moet het ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1 oktober, prima (:

    jou verjaardag is echt kut, lijkt me. Mijn broertje is de 21ste jarig, en hij heeft ook altijd dat we op vakantie zijn, of in de auto zitten of de eerste schoolweek en zo.
    I hope so for you! ;D


    Destroy what destroys you.

    Ik ben 17 Oktober jarig, maar in Oktober en November is mijn halve familie en vriendekring jarig. Oftewel, het plannen is echt kut.
    Dat van die auto lijkt mij echt messed up!


    Let it come and let it be

    Mijn verjaardag valt prima, 5 juni, tis alleen altijd een gedoe om m'n feestje te plannen


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Hahahah, dat lijkt me niet echt leuk zo'n verjaardag in de auto! ^^
    Ik ben tegelijk met mijn tante jarig! (:
    En er is zowat nooit visite omdat ik altijd midden in de zomervakantie jarig ben en heel veel dan precies op vakantie zijn.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    haha same! Vorig jaar zat ik in Friesland en het jaar daarvoor had ik ook geen normale verjaardag al weet ik niet meer waarom. Maar aankomende verjaardag kom ik terug van Engeland, zit ik dus eerst een halfuur in de bus, halfuur op de boot en dan nog eens 6 uur terug naar huis en tegen die tijd is mijn verjaardag al weer bijna om. En het is nog ns met school ook (huil)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Elke keer als ik op zondag jarig ben, dan is het moederdag. Ik ben dus altijd rond moederdag jarig, of rond/op een 'feestdag'.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bij mij vergeet de helft het altijd.
    En aangezien ik geen zin heb om iets te organiseren voor mijn vrienden die toch nooit kunnen, is mijn verjaardag nooit iets groots.


    Has no one told you she's not breathing?