• Mijn ouders gaan dus scheiden. Mn moeder heeft gevoelens voor een ander gekregen zegt ze en wil scheiden. Mijn vader moet nu het huis uit omdat die het niet in z'n eentje kan betalen. Hij is er kapot van wat natuurlijk ook logisch is en ik ben er ook kapot van. Maar ondertussen maak ik me ook zorgen over allerlei andere dingen; hoe moet he met school? Ik wil gewoon goed me best blijven doen om op mn niveau te blijven! En waar gaan we dan wonen? En bij wie moet ik gaan wonen? Het voelt net alsof ik nergens controle over heb, alsof dit het dieptepunt is. Ik zie geen licht mee aan het einde van de tunnel.
    Ik wil nu eigenlijk heel graag tips over alles.
    Misschien zijn hier meiden Of jongens met gescheiden ouders en hebben hun tips hoe ik alles het best aan kan pakken. Hoe ik goed me best op school kan blijven doen en hoe ik weer een beetje het gevoel krijg dat het allemaal wel weer goed komt!
    Mn nicht heef dit ook pas meegemaakt en het is bij haar nu ook gewoon goed!
    Dus alsjeblieft stuur me tips over hoe ik het kan aanpakken allemaal!
    Alvast bedankt!
    X


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Meis dat is klote, ik heb het zelf ook mee gemaakt, mijn moeder hield dan niet meer van mijn vader.
    Je kan misschien bij je moeder blijven wonen en dan om het weekend naar je vader, het is gewoon rot, je moet er aan wennen, het is erg lastig.
    Probeer leuke dingen te doen met je vrienden.

    Heeeel veel stertke (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    nerveus schreef:
    Het komt allemaal goed joh :) Het is gewoon even wennen en je kunt beide van je ouders blijven zien ;)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik hoop voor je dat je ouders nog steeds normaal met elkaar om kunnen gaan. Ik heb precies hetzelfde gehad. Alleen was het dan mijn moeder die geen huis had. Met mijn moeder hebben we een half jaar een nomaden bestaan geleefd zo'n beetje. (carvans, sloopwoningen). Ik was de helft van de tijd bij mijn moeder, en de helft bij mijn vader. Toen heeft mijn moeder een huurwoning toegewezen gekregen hooguit 2 km bij mijn vader vandaar. Dat was natuurlijk helemaal perfect. Maar je moet het er is met je ouders over hebben, dat je echt niet wil kiezen tussen hun twee. En dat je dan de helft van de tijd bij je vader bent, en de helft bij je moeder. En ik hoop echt voor je dat je vader een woning dicht in de buurt van je moeder krijgt, zodat dat ook daadwerkelijk mogelijk is, en dat je op dezelfde school mag blijven, en niet hoeft te kiezen. Heel erg veel succes. Ik weet hoe het is. Als je vragen hebt, mag je die altijd stellen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.