[ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 9:13 ]
Yaoi? - Polls promoten
-
3 aug 2011 - 9:103 aug 2011 - 10:47
.... that is sad..
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
3 aug 2011 - 10:52http://www.telegraph.co.uk/technology/video-games/6651021/Japanese-gamer-marries-Nintendo-DS-character.html
Een ander die met zijn Ds trouwdequidquid excusatio prandium pro
3 aug 2011 - 10:54Alwinasaurus schreef:
http://www.telegraph.co.uk/technology/video-games/6651021/Japanese-gamer-marries-Nintendo-DS-character.html
Een ander die met zijn Ds trouwde
Ik ga later met mijn xbox trouwen. (joehoe)3 aug 2011 - 10:59Celestial schreef:
(...)
Ik ga later met mijn xbox trouwen. (joehoe)
!
Doosslet! PS3 FTW!
Ik ben al met haar getrouwdquidquid excusatio prandium pro
3 aug 2011 - 11:03Alwinasaurus schreef:
(...)
!
Doosslet! PS3 FTW!
Ik ben al met haar getrouwd
Ps3 is niet echt mijn type. De xbox ziet er beter uit en heeft een beter innerlijk.
We krijgen later kindjes en die zien er dan zo uit;
En dan kan ik lekker met ze spelen. (wbw)3 aug 2011 - 11:06Celestial schreef:
(...)
Ps3 is niet echt mijn type. De xbox ziet er beter uit en heeft een beter innerlijk.
We krijgen later kindjes en die zien er dan zo uit;
En dan kan ik lekker met ze spelen. (wbw)
EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Call of duty *kotst en begint een rant van een halfuur over hoe shooters beter waren voor call of duty en hoe er een nieuwe unreal tournament moet komen*
Xbox is net een hoer, je moet er maandelijks voor betalen om er mee nbaar buiten te mogen, dus dat mooie innerlijk is niet waar. En Ps3 heeft mooiere rondingen en glimt!quidquid excusatio prandium pro
3 aug 2011 - 11:11.... Hebben jullie hier echt serieus een discussie over?
Because seriously..
The wii rules both of yaWelcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
3 aug 2011 - 11:13Escritura schreef:
.... Hebben jullie hier echt serieus een discussie over?
Because seriously..
The wii rules both of ya
STFU!
Wii is voor babysquidquid excusatio prandium pro
3 aug 2011 - 11:14Alwinasaurus schreef:
(...)
EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Call of duty *kotst en begint een rant van een halfuur over hoe shooters beter waren voor call of duty en hoe er een nieuwe unreal tournament moet komen*
Xbox is net een hoer, je moet er maandelijks voor betalen om er mee nbaar buiten te mogen, dus dat mooie innerlijk is niet waar. En Ps3 heeft mooiere rondingen en glimt!
O MY GOD. No way. De xbox360 is way beter dan een PS3.
Maar. Dat is my opinion.
En zo heb jij je eigen. Dus laten we geen discussie starten. :'D3 aug 2011 - 11:143 aug 2011 - 11:15Alwin you sock
No, you really do.
Wii rulesWelcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
3 aug 2011 - 11:18Escritura schreef:
Alwin you sock
No, you really do.
Wii rules
Wat zijn weer weer aardig Als ik sock moet je maar gewoon niet steeds op me reageren
Celestial schreef:
(...)
O MY GOD. No way. De xbox360 is way beter dan een PS3.
Maar. Dat is my opinion.
En zo heb jij je eigen. Dus laten we geen discussie starten. :'D
Awwww, SAAI! :C Discussies zijn leukquidquid excusatio prandium pro
3 aug 2011 - 11:19Alwinasaurus schreef:
(...)
Awwww, SAAI! :C Discussies zijn leuk
Ja maar we gaan heel erg off-topic nu dus daarom ga ik niet verder. :'D
Anders komen er straks weer van die mods die ons leuke gesprek afkappen omdat het niet over yaoi gaat. :'D3 aug 2011 - 11:20.. But you're the one who said you sock
ik ben altijd aardig AlwinWelcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
3 aug 2011 - 11:20Me loves it
Life is hard and then we die