• Hallo allemaal.

    Om dit even samen te vatten.

    Heb sinds 3 maanden een vriendin, gaat super goed :)! Beide super verliefd en de band is sterk.

    Nu zit ik 4 weken op vakantie en als ik terug kom gaat zij een week weg.

    Ik zit nu in mijn 2e week en ik ga nu een week eerder weg om haar te verrassen. Het is een dure familievakantie en de kosten om zomaar terug te gaan zijn 1100 euro. Dit is dus heel duur! Maar ik heb het er voor over om haar normaal even te kunnen zien. Want als ik terug zou komen na 4 weken, zie ik haar niet meteen.. Na 1 week pas.. en dat is 1 dag als ze moe is..! En dan duurt het week een 1,5 week.

    Nou is er een jaar geleden iets goed mis gegaan met een meisje, niks ernstigs, en we hadden niks, maar deze relatie betekent zoveel voor me, en zij ook voor mij.. Daarom wil ik haar gewoon zien. Ik geniet van de vakantie, maar om de 10 minuten denk ik: Man.. ik wil toch echt bij haar zijn.

    Is het RAAR als ik 1100 neerleg om haar te zien voor 3/4 dagen? Als verrassing? Of is het juist heel mooi? Ik ben super onzeker geworden door wat er eerst is gebeurd..

    Als jullie echt een goeie band hebben en een leuke relatie, vind ze het vast alleen maar geweldig. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Vind ze ook! Dat zit denk ik wel goed! Maar is het niet een beetje raar ofzo? Komt het niet over als 'IK BEN ZO ERG AAN JE GEHECHT'?

    Of is dat wel goed?

    Sorry voor die onzekerheid ;), working on it

    fruitmand schreef:
    Vind ze ook! Dat zit denk ik wel goed! Maar is het niet een beetje raar ofzo? Komt het niet over als 'IK BEN ZO ERG AAN JE GEHECHT'?

    Of is dat wel goed?

    Sorry voor die onzekerheid ;), working on it


    Hm, moeilijke. Het is ergens wel duur, maar ergens is het ook wel lief, maar weet wel zeker dat je dit wilt doen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik weet het heel erg zeker :). Ik denk er al een week aan.. En ik zou er spijt van hebben als ik haar maar zo kort kan zien na zon lange tijd.. Zou helemaal niet fijn voelen..

    fruitmand schreef:
    Ik weet het heel erg zeker :). Ik denk er al een week aan.. En ik zou er spijt van hebben als ik haar maar zo kort kan zien na zon lange tijd.. Zou helemaal niet fijn voelen..


    Dan wens ik je veel plezier en besteed zoveel tijd met haar (:
    Laat je weten hoe het ging? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dankje, ik ga me best doen..! Is pas over 1,5 week ong. En er is 80 % kans dat t doorgaat. Dankje voor je replays!

    En nieuwe reacties zijn welkom van anderen!

    Again thanks!

    Ik persoonlijk vind het een smak geld en als je dat al voor haar over hebt betekend het wel dat je echt van der houdt. Ik denk en durf te wedden dat ze het een super leuke verassing zal vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je het kan missen, waarom niet? Vraag me af waarom je onze mening vraagt, aangezien het jouw geld, jouw tijd en jouw relatie is? Wat doet de mening van een buitenstaander ertoe?


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Als je het kan missen, waarom niet? Vraag me af waarom je onze mening vraagt, aangezien het jouw geld, jouw tijd en jouw relatie is? Wat doet de mening van een buitenstaander ertoe?

    Mmh-, bevestiging van jullie gekke buitenstaandertjes kan soms best fijn zijn hoor :'D
    Ik vraag soms ook gewoon om bevestiging aan jullie, het is als een soort zekerheid. Je bent bang om iets doms te doen/zeggen, meestal heb je het ook niet door als je iets doms doet/zegt maar de rest wel. Dus is het fijn als er word bevestigt van totale vreemden dat het idee wél goed is. Stel dat het idee fuckt up is, en je vraagt het aan iemand die héel dicht bij je staat, dan schaam je je dood. :'D


    Let it come and let it be

    Oh my, da's duur.


    Owl you need is love.

    NAPKINS schreef:
    Oh my, da's duur.

    maar wel lief.


    None but ourselves can free our minds.

    IDD, duur maar lief.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    1100 euro o.o *valt van stoel*
    Wow beetje duur vind je niet :'D?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yes, kosten zijn hoog :). Maar..

    -Ik zie haar na 6 weken letterlijk een halve dag.. terwijl ze doodmoe is
    -Ze is ziek en heeft het niet zo tof..
    -We missen elkaar super erg..

    Dus daarom wilde ik ook advies, het is bizar, maar ik bedoel het met de beste bedoelingen ;)

    Ikzelf zou daar nooit 1100 voor willen geven, maar als jij dat geld kan missen maakt het niets uit.


    If we had not a soul, music would have created it.