• She said we were the perfect two, that we were meant to be.

    She wished us luck in our future life and walked away. I've never seen her since that day. I wanted her to know that I've always loved her.
    I have been in love with the same woman for 50 years. I wish she knew.


    [Ik ga niet heel veel verklappen, want als ik het ga doen moet er nog iets van verrassing zijn. Het gaat zeg maar over een oude man die in de laatste ogenblikken van zijn leven zijn levensverhaal opschrijft.]

    +

    Ik zoek ook nog een naam voor de hoofdpersonage, die oudere man. En zijn "geliefde".

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 0:56 ]


    Are you lost?

    Voor de namen hangt er vanaf wanneer het plaats vind: Speelt het zich nu af (2011?) of speelt het zich af in bv; 2050. Als het zich nu afspeelt (dat hij nu oud is), kun je meer oudere namen van vroeger nemen (bv: Jan, Kees, Pieter enz). Speelt het zich af in 2050 kun je beter namen van nu gebruiken (De wat meer moderne namen).

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 1:52 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Voor de namen hangt er vanaf wanneer het plaats vind: Speelt het zich nu af (2011?) of speelt het zich af in bv; 2050. Als het zich nu afspeelt (dat hij nu oud is), kun je meer oudere namen van vroeger nemen (bv: Jan, Kees, Pieter enz). Speelt het zich af in 2050 kun je beter namen van nu gebruiken (De wat meer moderne namen).


    Het speelt zich nu af, en ik weet dat je zo'n namen dan moet nemen. Maar ik wil ook een beetje een fatsoendelijke naam hebben...


    Are you lost?