• Ik heb twee ideeën voor stories, maar slechts tijd om één te schrijven. Nu mogen jullie kiezen, ik heb de samenvatting extra kort gehouden, zodat jullie niet zo veel hoeven te lezen. Het grijze gedeelte zijn details, niet belangerijk maar mochten mensen het niet genoeg informatie vinden, is dat er nog altijd.

    She has it all...
    Vier totaal verschillende meisjes zijn gescout voor het modellenvak. Ze kenden elkaar niet, maar meteen zijn er al duidelijke persoonlijkheden en duidelijke banden. Maar wat als hun "Coach" zich gaat hechten aan één van de meisjes? Zij voelt duidelijk niet hetzelfde voor hem, maar hij zal kosten wat het kost haar voor zichzelf opeisen. Zal hij haar dwingen om met hem mee te gaan, of kiest ze vrijwillig zijn kant? Maar ze zijn niet alleen, de andere drie meisjes zitten hun op de hielen
    .

    Die is, btw, ontstaan bij het te veel Benelux Next TopModel kijken.
    Óf optie nummer twee.
    Death Note FanFic
    De mysterieuze L. en de onbekende Kira, ze zijn op jacht naar elkaar. Maar wat als ze dichter bij elkaar staan dan ze denken?
    Twee broers die eigenlijk níéts van elkaar weten, beiden op jacht naar elkanders ware identiteit. Maar hoe ver zullen ze gaan? Zal "L." zijn eigen broer beschuldigen van moord? Zal "Kira" zijn eigen broer beschuldigen van poging tot opsluiting van hem?
    De politie heeft besloten de zaak volledig aan "L." op te dragen nadat meneer Yagami, hoofd van de politie, is vermoord. "L." beschuldigt Kira van moord op zijn vader, "Kira" beschuldigt "L." van moord op zíjn vader. Maar wie is de echte moordenaar?
    Een eeuwenlang verhaal over wraak, verwarring en misschien ook vriendschap...


    Dus, word het verhaal één, over de vier modellen en hun "Coach", óf verhaal twee, over Death Note?
    1: |||| |||||||||| <-Van Nynk, want zij telt voor 10
    2: |
    Ik heb twee korte stukjes van ongeveer 500 woorden geschreven, en ben nog geen stap verder. Ik denk eerlijk gezegt dat ik eerst mijn andere verhalen wil afschrijven, voordat ik wéer een nieuwe begin :Y)
    Preview Story 1
    Preview Story 2

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 11:34 ]


    Let it come and let it be

    Ik voel me alleen gelaten. Ben ik serieus de enigste die 2 kiest? D':

    Charlatan schreef:
    Je bepaalt zelf of het origineel of on-origineel wordt, door de manier waarop je 't uitwerkt 8D Met het eerste idee bereik je een groter publiek, dan het tweede idee. Aangezien er, volgens mij, maar een beperkt groepje is dat van zoiets houdt? :x - Zeg het me als ik 't verkeerd hebt. Al moet je natuurlijk niet schrijven voor het publiek. :Y)

    Dat klopt, maar het idee vind ik gewoon afgezaagt. Als ik zo'n verhaal zou zien staan, zou ik denken: 'Ah nee, wéer zo'n lovestory?' en niet eens de moeite nemen om het te lezen. Dat is het verraderlijke, ook al schrijf ik het geweldig uit, mensen kijken toch eerst naar het idee. Of dat oregineel is, en dan pas lezen ze echt een stukje. Al heb je gelijk dat mijn Death Note story ook niet veel lezers zal trekken, maar dat vind ik sowieso héel moeilijk om te schrijven en ik ben bang dat ik dat te lang dradig ga maken.
    Ik schrijf ook voor mijn plezier en niet voor de lezers, don't get me wrong. Maar ik zou het leuk inden als op zijn minst één iemand het leest met plezier. En ik weet dat bijna héel Quizlet hetzelfde denkt (krul)


    Let it come and let it be

    Ik zou dan zelf voor de tweede kiezen, omdat je probably zo'n lovestory zo uit je mouw schudt :'D Met die tweede moet je echt moeite doen om 't te schrijven, dat maakt het interessant, leuker en als je dat laat zien in de hoofdstukken, dan heb je een goede story. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 10:35 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nynk, je maakt me in de wa-har! (cat)


    Let it come and let it be

    Hahaha. KIES TWEE!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, nu snap ik het joh!
    Eerst gaan uitleggen dat ik één moet kiezen, en dan opeens uitleggen dat ik twee moet kiezen, I totally understand you dear (cat)

    Ik schrijf wel even twee Stand Alones, over iedere story één. Misschien is het kiezen dan makkelijker.


    Let it come and let it be

    Ik heb nooit een uitleg gegeven bij waarom je nummer 1 moet kiezen 8D Ik heb daar gewoon op gestemd, omdat dat Death Note gedoe me niet zo aanspreekt. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb twee korte stukjes van ongeveer 500 woorden geschreven, en ben nog geen stap verder. Ik denk eerlijk gezegt dat ik eerst mijn andere verhalen wil afschrijven, voordat ik wéer een nieuwe begin :Y)
    Preview Story 1
    Preview Story 2

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 11:33 ]


    Let it come and let it be

    2!!!
    Zeker weten
    Laat je me even weten als die online komt?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ze klinken beide zo leuk :o maar dan kies ik toch de eerste


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.