• Want die heb ik heel erg hard nodig. (cat)
    Ik heb een HTC Diamond en ik kan niet smsen, ligt niet aan de simkaart want in andere telefoons doet hij het wel. Ik heb gehoord dat meerdere mensen dit probleem hadden en ik heb al even gezocht maar ik kon geen oplossing vinden, behalve het servicenummer van de sms opvragen en veranderen maar het probleem is dus dat ik dan een foutmelding krijg. -.- Iemand hier die er verstand van heeft?


    Your make-up is terrible

    ik heb een htc, maar dat nog nooit gehad... morgen even naar een telefoonwinkel? telefoon ook al gereset?

    ff langs gaan bij de winkel, want mijn pa heeft ook zo'n telefoon maar nog nooit gehad. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    HTC owner hier, maar nooit zo'n probleem gehad o_o


    "I shut my eyes in order to see.'

    behalve het servicenummer van de sms opvragen en veranderen maar het probleem is dus dat ik dan een foutmelding krijg.

    Dat had mijn moeder vanmiddag ook! Alleen ze heeft geen HTC maar een gewone oude Nokia hahaha. Na een uurtje was het bij haar weer normaal geworden en kon ze smsen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hij is besteld via internet en mijn provider is ook via internet.

    Maar het is al een tijdje zo, sinds ik deze provider heb. Ik heb al gemailt en die hebben wat tips gegeven, waaronder het servicenummer veranderen maar het hielp dus niets.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dezelfde, en ik heb daar geen last van geloof ik. Dat denk ik ,want ik heb al eeuwen geen beltegoed meer...

    Ik zou er mee naar een winkel gaan, die mensen weten er meer van dan ik :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Jamaar, er is geen winkel?


    Your make-up is terrible

    Charlatan schreef:
    HTC owner hier, maar nooit zo'n probleem gehad o_o


    La credenza è una medicina contro il timore

    Assassin schreef:
    Jamaar, er is geen winkel?


    Maar in winkels weten ze wel wat je er mee moet doen.


    Food.